نظردهنده: شكري

سلام آقا سيد..ايشااله هميشه به گشت و گذار باشيد..دستتون زير سر ما!
دوشنبه ۱۹ دي ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶ صبح
پاسخ: از مواهب تجرّد است :)

سلام سيد جان..سال نو مبارك....كاريكاتورها كار خودته..اي ول داري سيد....
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸ عصر
پاسخ: سلام. سال نو شما هم مبارك. ذهنم درگير بود به مطالبي كه يهو اين تصاوير به ذهنم رسيد، دنبال گرافيستي بودم كه بدهم بكشد، ايده را روي كاغذ كشيدم كه تا ... ولي با خود گفتم حالا گرافيست پيدا كنم و هزينه بپردازم، بگذار همين ايدهها را بگذارم روي اينترنت ببينم نظرات چگونه است! اين شد كه اين طور شد! ممنون از نظر لطفت :)