
با سلام و احترام
بنده با اينكه برنامه نويس نيستم ولي از مطالب آموزنده شما بهره بردم و اميدوارم بتوانم بخش عظيمي از علاقه خويش در زمينه برنامه نويسي در اكسل و اكسس را در وبسايت جنابعالي تقويت نمايم
ضمنا از صراحت شما بسيار خرسند گرديدم
با آرزوي توفيق روز افزون براي شما استاد گرامي
سهشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۲۹ صبح
پاسخ: سلام. از توجه و عنايت شما سپاسگزارم. اميد كه مفيد واقع گردد. در خدمت هستم.