نظردهنده: شاهين

با سلام و احترام
برام قابل درك نيست چرا يه عده به همه چي انتقاد ميكنن اونم نه در چارچوب ادب و احترام بلكه . . .
بگذريم.
ايده اي ساده كه ميشه هزار شكل تو ذهن گسترش دادش ولي از هزار نفر يه نفر شما ميشه و عمليش ميكنه. دستمريزاد هم وطنم ??????
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۵:۲۱ عصر
پاسخ: اينها آن عدهاي هستند كه چون در جهان واقعي جايي ندارند و جرأت ابراز عقيده، پندارهاي نارواي خود را پنهاني به دنياي مجازي ميآورند، تا سرخوردگيهاي دروني خويش را بيرون بريزند و از درد خود - به خيالشان - بكاهند! اگر ميبينيم فضاي اينترنت با بيادبيها آلوده شده، به دليل هجمه همين افراد به محيط مجازيست، افرادي كه جايي در محيط حقيقي ندارند. و الا كه انسانهاي آرام هم در دنياي حقيقي و هم مجازي يكطور رفتار مينمايند و نيازي به هتاكي ندارند. تشكر از نظر لطف شما.