نظردهنده: سينا

داداش دمت گرم
يكشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۵ عصر
پاسخ: موفق باشيد!
سلام آقا سيدخوبي؟بچه ها چطورن؟يه مشكل داشتم و چند روز پيش براي رفعش يه طراحي ميز تويه سايت آپارات ديدم با اين آدرس 9b8f86664c8dc3e92c00a3f538f144342006484__14365.mp4 ، مال آسياي شرقي بود كه در اون ميشد غير از حالت ايستاده ؛ در انواع حالت نشسته و حتي خوابيده از لپتاپ استفاده كرد !!!ميخواستم اگه ممكنه براي ساخت و طراحيش " به صورت خونگي " توسط خودمون يه كمكي بهم بكنيچه در طراحي و چه در تهيه قطعات مخصوصش يا جايگزين قطعاتشخدا جزاي خير بدهجمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۱ عصر
پاسخ: سلام. اين نشاني كه شما گذاشتي كه قابل باز كردن نيست. حالا لينك درستش رو بذاريد برم ببينم، شايد اصلاً خونگي نشد بسازيم. چون بعضي از طرحها ابزارها و يراقهاي خاصي لازم دارند كه پيدا نميشه.
سلامخسته نباشينكليپ ميز لپتاپ آدرسش اينه :https://www.aparat.com/v/yqHbS
ضمنا اگه ممكنه ميخواستم بدونم غير از وقتي كه براي اين وبلاگ صرف ميكنيد ، هزينه صفر تا صد همچين وبلاگي مثل احيانا ، هاست و دامنه و قالب و . . . در سال چقدره و سرعت و حجمي كه استفاده ميكنيد در ماه يا سال چقدره؟خيلي ممنون . . .شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۱ عصر
پاسخ: سلام. وبلاگ كه خرجي ندارد! اصلاً براي همين اينقدر مشتري دارد. من هم هيچ خرجي براي وبلاگ نكردهام تا به حال. نه هاست خريدم و نه دامين و نه قالب. قالب را كه خودش دارد. همان را استفاده كردم. دامين هم دامين خود وبلاگ است. هاست را هم كه خودشان در اختيار دارند. اما درباره با سرعت و حجم، من فقط يك حساب اينترنت خانگي دارم، از فنآوا، كه براي تمامي مصارفم ميباشد. اين وبلاگ را هم با همين پهناي باندي كه دارم به روز ميكنم. خيلي هم هزينه ندارد. وبلاگ به خاطر رايگان بودنش مقبول است. اگر ميخواست هزينه داشته باشد كه كسي سراغش نميرفت. اما در رابطه با ميز لپتاپي كه نشاني داديد... حدس ميزدم كه نشدني باشد! اين قبيل ابزارها بيشتر از آن كه محتاج MDF باشند، نيازمند يراق هستند. در فيلم دقت بفرماييد. يراقي كه استفاده شده تا پايهها در هم بپيچند و ميز را نگه دارند، اينها ابزارهاي معمولي نيستند كه به سادگي بتوان تهيه نمود. اينها را همان شركتي كه ميخواهد ميز را بسازد، خودش طراحي كرده و ساخته است. اين سايت را ببينيد:
http://shahreyaragh.com اگر يراق مورد نظر را در اين سايت پيدا كرديد، بعد ميتوانيد برويد سراغ ساخت آن ميز. و گرنه ابتدا بايد تراشكار پيدا كنيد تا اين يراقهاي فلزي را براي شما بسازد! موفق باشيد.
بازم سلاممزاحم هميشگيممنون كه وقت ميذارين و با حوصله جواب ميدينخدا به زندگيتون بركت مضاعف بدهمن مدتهاست مشتري ثابت شمامراستي چرا اين خدمات را روي سايتتون انجام نميديد؟وبلاگ جستجو نداره و خدمات و ظرفيتش هم ظاهرا محدوده !يه ختم قرآن كردم و ثوابش را تقديم شما و درگذشتگانتون كردمكار ديگه اي بلد نبودمببخشيدفي امان اللهشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۱ عصر
پاسخ: سلام. بزرگواريد. خيلي ممنون از نظر لطفي كه داريد. متوجه منظور شما از «چرا اين خدمات را روي سايت انجام نميدهيد» نشدم. كدام خدمات منظور شماست؟ من در وبلاگ خدماتي انجام نميدهم. تنها مطالبي كه به نظرم ميرسد را مينويسم. مانند يك خاطرهنويسي بيشتر، تا ارائه خدمات. إنشاءالله خداوند بر توفيقات شما بيافزايد. سپاس.

سلام جناب موشح
خسته نباشيد
يه سوال از شما داشتم
براي راه اندازي يه وب سايت فروش خدمات نه فروش كالا ؛ از صفر تا صد با تمام زير ساختهاش مثل هاست ودامنه و اينترنت اگه خودمون بتونيم راه اندازي كنيم چقدر هزينه و وقت ميخواد تا راه اندازي بشه؟
يه وبلاگ چطور؟
آيا براي فروش خدمات نه كالا ؛ سايت با وبلاگ تفاوتي داره؟
در اينترنت نظرات زيادي بود ؛ بعضي غير قابل فهم و بعضي به ظاهر اغراق آميز.
گفتم از حضرت عالي بپرسم كه در اين زمينه استاديد.
ضمنا آيا در زمينه تايپ ؛ نويسندگي ؛ استخراج خلاصه كتابها و كلا كار با كتب ديجيتال خصوصا پي دي اف راهي براي كسب درامد ثابت و آينده دار سراغ داريد؟
ممنون اگه يه راهنمايي جامعي به ايميل بنده بفرستيد.
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ صبح
پاسخ: سلام. همانطور كه در بخش نوشتههاي سايت شخصي مشاهده فرموديد، سابقه بنده بيشتر معطوف به سايتهاي پژوهشي و حوزويست. در زمينه سايتهاي درآمدزا و تجاري تجربهاي ندارم. در اين موضوع بايد به كارشناسان مربوطه مراجعه بفرماييد. از حقير كاري ساخته نيست. در پناه خدا.