نظردهنده: سيد احمد از اصفهان

سلام اقاسيد
نوشته هاي شما را خواندم و بسياري از شبهاتم در اين زمينه برطرف شد . خيلي ممنون از شما
از درگاه خداوند متعال براي شما توفيقات بيشتري را مسالت مي نمايم.
خدا نگهدار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۲۴ عصر
پاسخ: سلام. خدا را شكر ميكنم كه حقير را واسطه خير خودش در رفع شبهات يكي از بندگانش قرار داد. از لطف شما نيز سپاسگزارم. مؤيّد باشيد.