نظردهنده: سياوش آقاجاني

سلام دوست من و خداقوت
اين دومين مطلبي است كه با همين مضامين از شما مي خوانم و علي رغم قلم زيبايتان متوجه منظورتان نمي شود لااقل مراعات ما ها را هم بكنيد.
ممنون
يكشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶ صبح
پاسخ: خب اخوي، اين يك قصه دنبالهدار است. ماجراي مردي است كه متأهل شد، چهار سال زندگي كرد، صاحب چند فرزند شد، در نهايت هم زن خود را طلاق داد. شما از آخر شروع كردهايد انگار! معلوم است كه رمّان بهتان نميچسبد. :)