به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: سليم
سلام
خدا انشاءالله زن و بچه هاي شما را زياد كند
ما با افتخار شما را لينك كرديم
(رحمانيان)
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۲:۴۱ عصر
پاسخ: زماني اين عبارت دعا محسوب مي‌شد و امروزه نفرين! اين مثالي است از چگونگي تغيير فرهنگ!
سلام
زيارت قبول
پاورپوينتتونو به علت سرعت پايينم نتونستم بگيرم. انشاءالله سر فرصت
التماس دعا
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۹ عصر
پاسخ: عليك سلام، منم سر فرصت به شما پاسخ مي‌دهم!
سلام
اگه ما ازتون دعوت كنيم توي مركز ما هم همين پاور پوينت رو ارائه كنين كي وقت ميدين؟
منتظر جوابتون هستم.
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۸:۰۹ صبح
پاسخ: برادر عزيزم، فايل پاورپوينت كه هست، تمام فايل صوتي جلسه هم كه در سايت «جشنواره طوبي» وجود دارد (نشاني‌اش را در پست قبلي‌ام گذاشته‌ام)، پس چرا خودت آن را ارائه نكني؟ امتيازش را بدون مراعات قانون كپي‌رايت در اختيار شما گذاشتم. همين پاورپوينت را ببر، روي پرده بيانداز و توضيح بده! ياعلي

سلام آقا سيد

به نظر ميرسد اين خانم انسان متشرعي باشند. فكر نميكنم وضع به همين منوال باقي بماند. هرچند شايد براي بعضي از شروط دليل منطقي داشته باشند، احتمالا برخي از اين شروط را از روي عصبانيت گذاشته اند. قدري زمان بگذرد از سرشان ميپرد. ضمن اين كه اگر با ايشان صحبت شود و خواسته هاي خلاف شرعشان برايشان مستدل گوشزد شود خواهند پذيرفت. مگر ايشان دفتر رهبري را قبول ندارند؟ خب با شوهر محترمشان تشريف ببرند دفتر رهبري تا مسئولان دفتر رهبري با ايشان صحبت كنند بلكه در شرايطي كه گذاشته اند تجديد نظر كند. اگر باز هم نميپذيرد معلوم است كه ايشان مشكل اساسي دارد.

يا علي

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۸:۱۴ عصر
پاسخ: همان‌گونه كه بين بُكي و تباكي تفاوت است، بين دين‌داري و دين‌دارم نيز تفاوت از زمين تا آسمان است. متأسفانه ما بيشتر گرفتار «دين‌دارم» هستيم، مانند بنده خدايي كه در نماز مي‌گفت: «تازه روزه هم هستم»! البته همچنان كه تباكي مأجور است، نمي‌گويم تظاهر به دين‌داري غيرمأجور و ناپسند باشد، چه كه آن نيز سياهي لشكر اسلام است و پسنديده، اما ده كجا و هزار هزار هزار...!
سلام
وسطي بيشتر از بقيه شبيه خودتونه!
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۹:۵۵ صبح
پاسخ: نظر لطف شماست!

ناراحت كننده بود.

خداعاقبتشان و عاقبتمان را بخير كند

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۷:۳۲ عصر
پاسخ: ابتلائات دنيا؛ يا امتحانات قبولي در مدارج كمال است، يا كفاره خطاها و نسيان‌هاي گذشته‌مان. هر چه هست فارغ از اين قاعده نيست: «إن مع العُسر يُسري».

واقعا هنوز طلاقشم نداده و اينطوريه؟

مطمئنم اين زن عاقبت بخير نميشه!

جمعه ۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۸:۰۳ عصر
پاسخ: شايد اگر نمي‌شناختم تا اين حد شگفت‌زده نمي‌شدم. مرد اصلاً آدمي نيست كه آزاري داشته باشد و زحمتي. اما زن، پدري دارد كه چندي است ادعاهاي عجيبي از او شنيده مي‌شود؛ خود را «تنها مجتهد روي كره زمين» مي‌داند، باورت مي‌شود برادر؟

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN