نظردهنده: سلمان

ظاهرا متن تيتر شما مودبانه به نظر نمي رسد! بفرماييد آيت الله سيستاني يا لا اقل آقاي سيستاني
يكشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۵:۰۲ عصر
پاسخ: ممنون از تذكر شما. اما اگر پيشوند را مينوشتم حالت دوستانه و جذابش را از دست ميداد. علم معاني و بيان براي هر نوع نگارشي قواعدي را القاء ميكند. حذف پيشوند را نيز گاهي از باب تصغير ميداند و گاهي تحبيب. غرض نگارنده دومي بوده است. حالت دوستانهاي كه از خواندن نوشته براي انسان حاصل ميشود. از اين زاويه به مطلب نگاه كنيد. تشكر!