نظردهنده: سايبان

سلام . با توجه به امكانات مختلف كنوني و ابزارالات گوناگون من طرح سايبان كولر شما را اصلا نپسنديدم ولي كار شما باعث انگيزه براي انجام اينكار شده و همين بسيار ارزشمند است . چه اينكه واقعا بدون پيرايه و تكلف كارهاي خود را نشان ميدهيد و خدمتي ولو كوچك ولي مخلصانه به مردم ميكنيد. التماس دعاي خير فراوان از شما دارم . موفق باشيد برادر
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ عصر
پاسخ: سلام. اميدوارم شما ايده بهتري به كار بنديد و نتيجه كار خود را در يك وبلاگي ثبت نماييد. لينك آن را همينجا بگذاريد تا ديگران نيز استفاده نمايند. تشكر.