نظردهنده: سالاري

سلام ببخشيد شما نوه اقاي نخودكي كه در مشهد است را مي شناسيد؟
لطفا شماره و ادرس اين خانم را براي من بفرستيد
ssalari3@gmail.com
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۵:۱۴ عصر
پاسخ: خود آقاي نخودكي، مضجعشان را، چند باري زيارت كردهام. اما نوهشان را نميشناسم. هيچ تلفن و آدرسي هم از آن خانم ندارم. من فقط خبر را شنيدهام و واسطه در اصل ماجرا نبودهام. البته تلاشي هم نخواهم كرد تا تلفن يا نشاني از ايشان بيابم. موفق باشيد و به دور از اين حوادث.