به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: سارا
مرسي از وبلاگ خوبتونجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ صبح
پاسخ: تشكر.
سلام ميخواستم بدونم كسي كه اسمشو عوض كرده در نرم افزار نام قبلي يا جديد رو در قسمت نام مادر بنويسه؟؟ با تشكر از اسامي ونرم افزار خوبتونيكشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۱۹ عصر
پاسخ: دقيقاً نمي‌دانم. بعضي مي‌‌گويند نامي كه پس از تولد اولين بار در گوش بچه گفته مي‌شود همان مهم است، بعضي هم مي‌گويند نامي كه در شناسنامه نوشته شده! ظاهراً اين مطلب از اساس ريشه صحيحي نداشته باشد كه اين‌طور هر فردي يك نظري را اعمال كرده! تشكر.
اين مطلب شما در تاريخ چهارشنبه 93 مرداد 15 - 11:28 صبح نوشته شده اين منبع از شما نيست و كپي كرديد مهندش باهوش!!! از سايت پارسينه كه اين مطلب هم در تاريخ تاريخ انتشار: 15 مرداد 1393 نوشته شده به ادرس http://www.parsine.com/fa/news/194036/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C
يكشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ عصر
پاسخ: برادر باهوشم، آن مطلبي كه شما لينك فرموديد را پارسينه از وبلاگ بنده لينك فرموده است. كافيست ابتداي آن را مشاهده بفرماييد: «به گزارش پارسينه، "سيد مهدي موشح" در وبلاگ خود نوشت». خوب است پيش از بيان هر مطلبي، دقيق باشيم و شخصيت و آّبروي خود را ملعبه زبان بي‌دقت ننماييم. اگر قبل از هر سخني بيانديشيم، هرگز مضحكه خاص و عام نمي‌شويم و قدرت‌هاي خود را در زير ضعف‌هاي‌مان دفن نمي‌سازيم. برادرم، افتخار ميهن عزيزمان ايران باشيد، با شناختن توانمندي‌هاي‌تان؛ آن‌چه كه داريد، به جاي ترس از آن‌چه كه نداريد. همه ما ضعف‌هايي داريم، اما اگر پيوسته ضعف‌هاي خود را ببينيم، آن‌گاه شخصيت‌مان را به دست خود له مي‌كنيم و ناگزير، به جاي تكيه بر قوت‌هايمان در ساختن چيزهاي نو و جديد، تلاش مي‌نماييم تلاش ديگران را تحقير كنيم. اگر چه در كوتاه‌لحظه‌اي شايد بتوانيم با تذليل ديگري احساس ذلت خود را التيام بخشيم، اما سودي نمي‌كند و به لحظه‌اي ديگر، همانيم كه مي‌پنداريم هستيم. شما عزيز هستيد برادرم. نه نياز است خود را پشت نام يك دختر پنهان سازي و نه نياز كه اين‌طور زبان به درشتي بگرداني. خودت باش، استوار و باهوش، عزت داشته باش و به نعمت‌هايي كه خداوند به تو داده افتخار كن. (راستي، به گزينه InPrivate اينترنت اكسپلورر 11 روي ويندوز 7 اعتماد نكن! آن ابزار فقط براي ردگم‌كني سمت كلاينت است، اين‌كه پدر و مادرت نفهمند به چه سايت‌هايي رفته‌اي. نمي‌تواند كه هويت تو را روي اينترنت گم نمايد! آن‌جا حرف اول را مودمي مي‌زند كه با آن به شبكه متصلي برادرم! :) موفق باشيد.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN