
سلام
عجب!
به نظر منم طلاقم يه حلاله مثل حلالهاي ديگه
ولي متاسفانه مردم سنتي ما همينطور كه دي مورد مسائل ديگه احساسي برخورد ميكنن به اينم به چشم آدم كشتن نگاه ميكنن!
ازدواج بايد به موقع باشه...طلاق هم!
والا...
بيشتر خانواده ها حاضرن هزارتا بلا سرخودشون بياد ولي اسم طلاق روشون نياد!
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲:۲۸ صبح
پاسخ: با فرمايش شما موافقت دارم. عدالت همين است؛ هر چيزي جاي خودش! تشكر