نظردهنده: ساجده

سلام
اميدوارم از من دلخور نباشيد
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۷:۴۷ عصر
پاسخ: و عليك السلام. قطعاً اينطور نيست و براي شما آرزوي سعادت و نيكبختي در هر دو عالم مينمايم. به قول آن برادر محترم كه فرمودند اين از دقت نظر حضرتعالي است؛ حساسيت نسبت به مقدسات ِ دين و مذهب. غرض بنده نيز از آن كامنت تأييد فرمايش شما بود در خصوص مسأله طلاق و فرزندان طلاق. مشاورهاي كه ذكر فرموده بوديد. خدا همراهتان!

خيلي قشنگ
سهشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۸ - ۱:۵۱ عصر
پاسخ: ممنونم از لطف شما.

آمدم اينجا و چقدر ياد خواهرم زنده شد
خواننده ي هميشگي اين صفحات بود
سهشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۸ - ۲:۱۲ عصر
پاسخ: رحمةالله عليها. إنشاءالله خداوند بر درجاتشان بيافزايد. ممنونم كه تشريف آورديد. بخشهايي از وبلاگتان را خواندم. نميدانستم آدرسش را، تازه متوجه شدم. زينپس مطالبتان را مطالعه خواهم كرد. در پناه خدا. راستي، خيلي كتاب خوبي بود، واقعاً استفاده كردم. از لطفتان سپاسگزارم.