نظردهنده: زكيه

با سلام ممنونم كه خيلي واضح مراحل رو گفتيد فقط من يه سوال داشتم اگه برعكس باشه وزوج دادخواست طلاق داده باشه وگواهي عدم سازش صادر بشه وبه زوج ابلاغ بشه كه بايد تمام حقوق ومهريه زوجه را يكجا بدهد قبل از طلاق. وزوج هم دادخواست اعسار دهد ايا همين مراحل تكرار ميشود ؟در حالي كه زوجه اصلا راضي به طلاق نيست وتا الان مهريه خود را هم مطالبه نكرده ممنون ميشم راهنماييم كنيد
يكشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ صبح
پاسخ: در اين زمينه بهتر است به يك وكيل مراجعه فرموده، پرسش بفرماييد. بنده تنها آنچه تجربه كرده بودم را نوشتهام. همه شرايط و حالات را مطلع نيستم.