خانم ... بنده متأسفانه هويت شما را شناختم، اگر چه مايل نبودم اين اتفاق بيافتد، ولي نشاني اينترنتي شما با نشاني ديگري كه قبلاً داشتم تطبيق كرد.
منظورتان را متوجه نمي شم شما همه ي ادرس ها را بر مي داريد
حالا مثلا بنده يا اصغر و اكبر
شناختن يا نشناختن مساله اين است
واقعا مساله شما همين است در پست قبلي كه گذاشته بودم و شما توهين كرده بوديد به بنده گفته بوديد بي كار هر چند كه بعد پاسخ خود را اصلاح كرديد اما بي كار واقعا كيه كسي كه ادرس را بر مي داره ومي شينه و تطبيق ميده البته شما بيكار نيستيد دچار عارضه ي وسواس فكري هم ان شا الله نباشيد
بنده پيشنهاد مي دهم به جاي طلبگي سراغ شرلوك هلمز برويد ضمنا به خاطر پيروزي شما در برابر جبهه ي باطل و فتح قله و شاخ غول شكستن به شما تبريك مي گويم و اين كه توانستي به مشخصات يك جاسوس ارتش هيتلري دست پيدا كنيد شما لايق نشان افتخار هستيد
پيامرسان
ايميل
ذخيره