نظردهنده: زينب السادات

وقتي از چيزي سررشته و سوادشو نداري چرا الكي مطلب ميزاري و گمراه ميكني!!! به گذشتگانه خودت فخر بفروش و اعتقد بوشاليت و.... ما به گذشتگان 7000سالمون كه ايراني هستيم افتخار ميكنيم ... مهندس !؟ شما بچسب يه
چپيه يا كوفيّه عربيت!!!
يكشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ عصر
پاسخ: هنگاميكه از ADSL مخابرات اصفهان استفاده ميفرماييد Esfahan Telecommunication Company و نشاني IP مودم شما 37.254.130.101 ميباشد و تغيير نميكند، توجه به اين نكته داشته باشيد كه نبايد از دو نام مختلف استفاده كرده و دو كامنت متفاوت بگذاريد! اينكه يكبار با نام «زينبالسادات» كامنت بگذاريد و بلافاصله با نام «سارا»، اين نشان از ضعف شخصيت و تزلزل روحي دارد. انسان راست و درست، اينگونه خود را نميپيچاند و سخن ناروا نميراند. اميدوارم بر تواناييهاي خود آگاه گرديد و متكّي. نترسيد و با نام درست سخن برانيد. محكم باشيد و از ضعفهاي خود عبور كنيد. موفق باشيد برادرم.