نظردهنده: زهرا(ف)

عاليه دستش طلا نمي دونم با چه رسپى درست كرده ولي هر كدوم باشه خيلي پركالريه با دستور خانم ظروفي هم امتحان كنين قول ميدم مشتري بشين تو سايت تخته سفيد يه فيلم هست ببينه خيلي كمك كننده است از من نشنيده بگيرين ولي ظاهرش هنوز خيلي كار داره
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۷:۲۱ عصر
پاسخ: دستورش را از سايت تبيان، بخش آشپزي گرفتم. تعدادي فيلم آنجا هست. فيلمها را ديد و دستورهايي را كه ميخواست يادداشت نمود. من دقيق نميدانم از چه دستوري استفاده كرد. البته در روغن سرخ كرد و نه در فر كه آن را هم به دليل خطرناك بودن خودم انجام دادم. يعني خمير را با وردنه صاف كرد و قالب زد و به من داد تا در روغن دو طرفش را سرخ نمايم. در روغن هم واقعاً خيلي پف كرد و تو خالي شد. مزهاش هم خوب بود. ممنون از نكاتي كه فرموديد. يه سري به سايتي كه فرموديد ميزنم.