
اتفاقا خوب است كه مطالبي كه تحت عنوان تابلو ها و ... آمده ، طي پستهايي با رمز و ... گذاشته شود چون همان نكات ريز است كه در زندگي خيلي ها ناديده گرفته مي شود هم از طرف زن و هم از طرف مرد كه اگر تجربه ديگران را مرور كنند با همزاد پنداري به دنبال راه حل مي گردند و مشكلشان برطرف مي شود. آدم عاقل كسي است كه از تجربيات ديگران استفاده كند نه اينكه همه چيز را خودش تجربه كند
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۲:۳۲ عصر
پاسخ: خب الآن هست، رمز هم دارد، در يك سايت ديگر البته، خيلي هم كامل، اين فهرست همان سايت است كه در وبلاگ گذاشتهام:
http://chamankhah.ir ولي خب يك مطلبي؛ حالا اين رمز را در اختيار چه كساني ميتوان گذاشت؟! الآن همان سايت هست، ولي رمزش را به چه كساني ميتوانم بدهم كه به كارشان بيايد و سوءاستفاده نكنند؟ لطفاً در اين خصوص راهنمايي فرماييد.