با سلام بسيار جالب توضيح داده ايد. من سال اولي است كه به تدريس در دانشگاه پرداخته ام. با تجربه كم! سخنان شما مفهوم اين عبارتي كه مي بايست در كلاس توضيح مي دادم را مشخص نمود. حال اين جلسه با ارامش سر كلاس ميروم. لطفا بقيه اصطلاحات امام خميني را نيز تحليل كنيد تا كساني چون من استفاده كرده و دعايتان كنند. شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ صبح
پاسخ: خدا را شكر ميكنم، اگر توانستم سهمي در زحمات شما داشته و اندكي از ثواب تلاشهاي شما در تربيت دانشجويان برگيرم. خدا به همه اساتيد جزاي خير دهاد كه ارتقاء نسلهاي بشري جز از رهاورد پيگيريهاي اقشار فرهيخته، اساتيد شاگردپرور، حاصل نميشد و اين بركات امروز نصيب ما و جامعه اسلامي نميگشت. خدايتان رهنما.