به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: رها فاطمي
اوصاف علي به هر زبان بايد گفت. اين ذكر به پيدا و نهان بايد گفت . در جشن وليعهدي مسعود علي تبريك به صاحب الزمان (عج) بايد گفت.
عيدتان مبارك
عيدي بنده به شما اينكه بالاخره با فاير فاكس امدم
در خوابگاه كه بوديم در اين روز دور خوابگاه راه مي افتاديم و به ديدار سيده ها مي رفتيم و عيدي مي گرفتيم
شما عيدي نمي دهيد؟
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱ عصر
پاسخ: بر شما نيز مبارك اين فرخنده سالروز بزرگ‌حادثه خلفت، تكميل دين و اتمام نعمت و معرفي ميزان نيكي و بدي به عنوان امير مؤمنان و سيد اوصياء. در حجره كه بوديم از دو سه روز مانده به غدير طلبه‌ها دور مي‌افتادند به ديدار سيدها كه تبريك بگويند و عيدي بگيرند، گذرشان به حقير كه مي‌افتاد عرضم اين بود و خلاص: «در شهري كه بزرگ خاندان هاشمي و سرور سادات محمّدي حضرت معصومه سلام‌الله‌عليها حضور دارند، بنده جسارت نمي‌كنم عيدي دهم. برويد خدمت ايشان و عيدي بگيريد!» قديم هم رسم بوده كه بزرگ خاندان جلوس مي‌كرد و محل اجتماع خودي و بيگانه مي‌شد به رسم احترام و صله مي‌داد به رسم بزرگان! عيدي شما نزد حضرت س محفوظ، إن‌شاء‌الله :) [راستي... اطلاعات نشان مي‌دهد كه شما هنوز از اوپرا استفاده مي‌كنيد، حتي اين‌بار! يا اطلاعات بنده غلط است و يا شما اوپرا را از فايرفاكس تشخيص نمي‌دهيد، شايد هم قصد امتحان كردن داده‌پردازي بنده را داشتيد :-]

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN