نظردهنده: رها فاطمي

اوصاف علي به هر زبان بايد گفت. اين ذكر به پيدا و نهان بايد گفت . در جشن وليعهدي مسعود علي تبريك به صاحب الزمان (عج) بايد گفت.
عيدتان مبارك
عيدي بنده به شما اينكه بالاخره با فاير فاكس امدم

در خوابگاه كه بوديم در اين روز دور خوابگاه راه مي افتاديم و به ديدار سيده ها مي رفتيم و عيدي مي گرفتيم
شما عيدي نمي دهيد؟
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱ عصر
پاسخ: بر شما نيز مبارك اين فرخنده سالروز بزرگحادثه خلفت، تكميل دين و اتمام نعمت و معرفي ميزان نيكي و بدي به عنوان امير مؤمنان و سيد اوصياء. در حجره كه بوديم از دو سه روز مانده به غدير طلبهها دور ميافتادند به ديدار سيدها كه تبريك بگويند و عيدي بگيرند، گذرشان به حقير كه ميافتاد عرضم اين بود و خلاص: «در شهري كه بزرگ خاندان هاشمي و سرور سادات محمّدي حضرت معصومه سلاماللهعليها حضور دارند، بنده جسارت نميكنم عيدي دهم. برويد خدمت ايشان و عيدي بگيريد!» قديم هم رسم بوده كه بزرگ خاندان جلوس ميكرد و محل اجتماع خودي و بيگانه ميشد به رسم احترام و صله ميداد به رسم بزرگان! عيدي شما نزد حضرت س محفوظ، إنشاءالله :) [راستي... اطلاعات نشان ميدهد كه شما هنوز از اوپرا استفاده ميكنيد، حتي اينبار! يا اطلاعات بنده غلط است و يا شما اوپرا را از فايرفاكس تشخيص نميدهيد، شايد هم قصد امتحان كردن دادهپردازي بنده را داشتيد :-]