به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: رها
الو الو يك دو سه امتحان مي كنم
الان با فاير فاكس دارم نظر مي گذارم
فاير فاكس همونه كه يك روباه دوره يك دايره ي ابي پيچيده ديگه
پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۸۹ - ۳:۴۷ عصر
پاسخ: :)
درباره فلوچارت نظر بدهيد... اوپرا كه مهم نيست! :)
ميدونيد چيه واقعا در حالگيري استاديد بابا مسلمون اين مرورگر كه من دارم باهاش ميام موزيلا فاير فاكس است اصلا مي دوني چيه اپرا ست هر چي شما دوست داري همونه منو بگو براي اينكه شما را خوشحال كنم كلي زحمت كشيدم تا پيداش كردم ونصبش كردم
پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۹:۰۶ عصر

سلام به قول خودتان عجب
دوشنبه ۲۰ دي ۱۳۸۹ - ۴:۵۲ عصر

http://chamankhah.com

مي خواهيد از ان استفاده كنيد خواهش مي كنم اين كار را نكنيد هيچ وقت

البته خيلي بهتر است كه اصلا پاكش كنيد چه از ذهنتان چه از زندگي و چه از هستي بگذريد

گوشت تن اين دختره رو اين قدر نلرزونيد با گفتن اين سايته گناه داره

بگذر برادر

خواهش مي كنم مطمئنم اگه بگذري جايزه بهتون مي دهند

سه‌شنبه ۲۱ دي ۱۳۸۹ - ۸:۲۶ عصر
براي شركت در اين كارگروه بايد چه كرد انتخابي ست يا اين كه مي شه شركت كرد خيلي جالب است
دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴ صبح
پاسخ: تمامي اساتيد دروس سطح و خارج حوزه علميه قم يك ماه پيش براي شركت در نشست مشترك اساتيد با جامعه مدرسين دعوت شدند. فرم‌هايي توزيع شد و حدود 200 نفر از اساتيد براي عضويت در كارگروه‌ها اعلام آمادگي كردند. كارگروه‌هاي هشت‌گانه مذكور با اعضايي كه اعلام آمادگي كردند تشكيل خواهد شد. حتي بنده نيز در خود كارگروه‌ها حضور ندارم! در حد و حدود اساتيد ارشد حوزه است! :)
پس چرا مرا دعوت نكردند:)
دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۷:۵۲ عصر
پاسخ: خب، اول قرار بود اساتيد جامعه هم دعوت شوند، چند نفر هم در ليست بودند. ولي بعد يكي از آقايان فرمودند كه فعلاً شرايط پذيرايي از بانوان در نشست فراهم نيست، لذا مجلس فقط مردانه شد!

چه كساني از جامعه بودند؟

چه قدر كار با خط عادي سخت است خصوصا اين كه كيبورد حروف فارسي رويش حك نشده باشد و چند بچه شر هم روي مخ ادم با پوست موز اسكي كنند

دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲ عصر
پاسخ: بودند، بسياري بودند. مشكلات شما هم إن‌شاءالله حل شود! :)

نه من با خشونت مخالفم گفتگوي تمدن ها و معامله به وسيله ي رايزنيهاي ديپلماتيك هستم اگر مي خواهيد كلا تمام كنيد اجازه به كسي ندهيد كه واسطه شود البته اگر واقعا اين را مي خ.اهيد چ.ن در غير اين صورت گره بدتر مي شود

راستي ايت الله سيدان را ميشناسيد؟

دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵ عصر
پاسخ: نه متأسفانه ايشان را نمي‌شناسم.
با اين پدر زن مردانه سخن بگوييد شايد به تفاهم برسيد
دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۷:۴۸ عصر
پاسخ: مردانه... يعني بزنمش؟ :)
خواب بنده داره تعبير مي شه مثل اين كه الحمد الله
دوشنبه ۲۷ دي ۱۳۸۹ - ۷:۵۹ عصر
پاسخ: خواب... فكر نكنم... فعلاً كه ادامه همان دست و پا زدن‌هاي گذشته است. بنده كه شواهد جديدي نديده‌ام! تشكر
نه نمي شه با چنين زني زندگي كرد اما شما مثل اين كه خيلي ناراحتيد در ضمن بابت اين كه مي اييد به وبلاگ قوت قلبيد اما نظرات خودتان را نمي گوييد كه در كجا با من موافقيد و كجا مخالف چرا نمي گوييد برايم نظرتان مهم است نگفتيد استاد عرفان كه بود حالا ديديد چرا مي گفتم شبيه هستيم وقتي از برنامه هايتان مي گوييد لذت مي برم مي خواهم پر در اورم ناراحت نباشيد خدا كمك مي كند اما مي خواهم يك مطلبي را به شما بگويم مي گذارم حضوري بهتان بگويمچهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۸۹ - ۴:۱۴ عصر

آن نيستيد؟ كارتان دارم.

جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۴:۱۸ عصر

به نظر من كم و زياد مهم نيست

مهم اينه كه كار مفيد انجام بدهند

شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲ صبح
پاسخ: كار مفيد نكته مهمي است، همان بهره‌وري، ولي متولي داشتن امور مهمه مملكتي هم نكته قابل توجهي است، وقتي هر امري يك متولي خاص داشته باشد، بيشتر مورد توجه بوده و قابليت مؤاخذه دارد. تشكر

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN