نظردهنده: رقيه

با سلام و تشكر من بزودي صاحب يك پسر خواهم شد اسمم رقيه است يك دختر دارم اسمش سوين هست براي پسرم دنبال اسمي هستم كه طالع اون بلند و روزيش زياد باشد ولي نمي دانم سعد اعظم خوبه يا سعد اكبر لطفا برام ايميل كنيد با تشكر
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۸ صبح
پاسخ: ترتيبي كه در كتب مربوطه آمده بر اين روال است: سعد اعظم، سعد اكبر، سعد اصغر. كتبي كه در متن به آنها اشاره شده. براي يافتن نام كافيست نرمافزار را دريافت نموده و نام مادر و جنيست نوزاد را وارد كنيد. فهرستي از نامهاي پيشنهادي براي شما نمايش داده خواهد شد. موفق باشيد.