نظردهنده: رضا

سلام.
فرهنگ اداره اي نيست كه قند و چايي بخواهد. مجموعه هاي فرهنگي به دنبال استراتژي هاي فرهنگي هستند نه بودجه هاي فرهنگي
حداقل دپارتمان فرهنگي براي كشوري با غناي فرهنگي و نواقص فرهنگي اي چون ايران كافيست. مجموعه هاي صادر كننده فرهنگ مثل جامعه المصطفي نيز با بودجه 100 ميلياردي فقط همان چايي ها را مي خورند كه چايي مي دهند به خارجي ها كه بخورند. كلا قهوه خانه اي بيش نمي شوند . اگر استراتژي هاي فرهنگي درستي نداشته باشند.
يكشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱:۳۵ عصر
پاسخ: خوشحالم كساني هستند بفهمند مشكل كار كجاست... تشكر برادر!

سلام سيد بزرگوار...
ميبينم كه افتادي به جون وبلاگت و داري مطالب زيرخاكي رو ميكني؟
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۷:۴۱ عصر
پاسخ: خب، هر از چندگاهي بايد خونهتكوني كرد، موقع خونهتكوني هم يهو چشت به يه چيزايي ميخوره كه مدتها بود فراموششون كرده بودي، ميذاريشون دم دست تا استفاده بشن! :)

بسم الله
چرا متركه كردي؟
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۳:۲۴ عصر
پاسخ: من نكردم كه برادر!

خدا خيرت بده
تر خدا اين تعارضات قوانين با احكام شرعي را به گوش مسئولين برسانيد.مخصوصا در بحث مهريه
شايد خيل عظيم زندانيان رهايي يابند
ياعلي
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ صبح
پاسخ: إنشاءالله به لطف خدا مسئولين بتوانند به وظايف خود عمل كنند و اشتباهاتي كه از دوران پيش از انقلاب در قوانين حقوقي ما باقي مانده است را برطرف نمايند. ياعلي
سلام برادر بزرگوار
ضمن عرض تشكر نسبت به اشاعه اندوخته هاي دانشي خود، آيا امكان دريافت اين جلساتي كه فرموديد (اصول فقه حكومتي مرحوم منيرالدين) وجود دارد؟
سپاسگزارم
سهشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۲۰ عصر
پاسخ: سلام. دفتر فرهنگستان علوم اسلامي همه جزوات مذكور را در اختيار دارد. نشاني سايت دفتر:
http://www.isaq.ir حضوري مراجعه بفرماييد، يا تماس تلفني بگيريد، تا از چند و چون كار مطلع شويد. ياعلي

ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايهى سرمايهدار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكانپذير خواهد شد .
سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است
سهم سرمايهداران و كارگران، تقويت چرخهى توليد و اتقان در كار توليد است.
و سهم مردم ، كه به نظر من از همهى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است (مقام معظم رهبري )
از اين رو، از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت ميكنيم تا در راستاي رونق توليد داخلي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، با قرار دادن لوگوي جنبش اينترنتي«توليد ملى، حمايت از كار و سرمايهى ايرانى» در سايت يا وبلاگ خود و همچنين ، بازنشر مطالب مربوط به توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عكس، كليپ، پيامك و....
ما را در اين امري خطير ياري بفرمائيد
در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سايت يا وبلاگ خود را در بخش نظرات دريافت كد لوگو ها يا در ديگر بخش هاي نظرات سايت اعلام بفرمائيد شايان ذكر است پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي كه در اين زمينه فعاليت كنند درسايت جنبش اينترنتي " رهروان ولايت" معرفي و لينك خواهد شد.
.. www.jonbeshnet.ir.
سهشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴ صبح
پاسخ: موفق باشيد!

برادر خسته نباشي.سرچ ميكردم شما را يافتم.گفتم خسته نباشيد عرض كنم و سوالي در اين ميان ....
اصولا وقتي فرزندي در راه است براي نامگذاري هركسي از نزديكان چيزي پيشنهاد يكند.ما مسلمانان اسامي معصومين و جديدترها اسامي امروزي را... ايا بر اساس تاريخ دقيق تولد و يا جنسيت طفل و ساير مموارد ...چگونه ميتوان اسمي انتخاب كرد كه مرضي الطرفين باشد و موجبات رضايت خداوند ...
نرم افزار مربوطه هم گويا ب سيستم من همراهي نميكند.حال فرض كنيم پسري كه در فروردين بدنيا ميايد چه نامي برايش بگذاريم؟ يعني بر اساس حروف ابجد باشد يا بر اساس چه چيز ديگري؟
ايكاش عددي بدست ميامد تا منطبق ب عدد ابجدي اسماالله انخاب كنيم... حق نگهدار شما سيد
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۳:۰۱ صبح
پاسخ: تشكر از لطف شما. بنده در اين زمينه صاحب نظر نيستم. آنچه در نرمافزار مذكور درج گرديده و بيان شده نيز صرفاً از كتابهايي گرفته شده، بيآنكه بتوانم نسبت به صحّت محتواي آنان نظري بدهم. اما در كتاب «كشفالهداية و مفتاحالولاية» ديدم كه مفصلاً درباره «اسماءالله» و خصوصاً «اسم أعظم الهي» سخن به ميان آمده. نگارنده آن كتاب ظاهراً معتقد است اسم اعظم خداوند براي هر فردي مختلف است و اگر تاريخ تولد را با نام فرد به طريق مخصوصي كه در اين كتاب شرح شده تركيب نمايند، معادل ابجدي نامي به دست ميآيد كه... نميدانم، خلاصه مصنّف آن كتاب كه آثار عجيبي براي اين مطلب ادعا ميكرد. بنده نسبت به اين مطالب بدگمان هستم و تكليف بشري كه براي امتحان به اين كره خاكي آمده را چنين نديدم تا خود را مشغول اموري نمايد كه اسباب اداره امتحان است و مختص مراقبين جلسه. انسان بايد به رفتار خود مشغول باشد و عمل صالح فراهم نمايد كه بيتوشه از جلسه امتحان خارج نشود. اگر علاقهمند هستيد به اهل فنّ آن مراجعه فرماييد. حق يارتان.

الا يا ايها السيد ادر كاسا و ناولها ... شما استاديد و انشاالله كه به حق پنج تن بشما سلامتي و طول عمر با عزت داده شود. از قضايروزگار امروز بدنيا امد و من كه دايي بچه باشم بسيار خرسندم.حدود سالهاي 73 با قران بيشتر مانوس بودم و اسمالحسني را با اعداد ابجديشان استخراج كردم و نوشتم .عدد برخي اسامي نامي كه عرفا قابل قبول باشد نيستند .مثلا رضا كه 1001 و ضار ميشود.بسيار ضرر زننده.چيزهاي هم مكشوف شد در اين ميانه ... هر چقدر با اعداد و حروف صدر مقدم صدر موخر كردم بلكه عددي و اسمي بدست ايد نشد كه نشد... با 45 سال سن در اين برهوت مانده ام و سيد اولاد پيغمبر است كه بياريم ميشتابد ... منتظرم سيد
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۴:۱۸ صبح

با سلام و تشكر
من مهندس گروه تاسيساتم اين روش شما هيچ تاثيري بر كولر نداره شما بايد از سايباني براي كولر استفاده كنيد كه عايق باشه ميشه سايه ايجاد كرد اما سايه بايد تاثير گذار و خنك كننده باشه روش شما نه تنها خنك كننده نيست بلكه مصرف انرژي و آب و هم بالا ميبره
لطفا از روش هاي علمي و اثبات شده مطلب بذارين تا ديگران با خيالي بهره بگيرن
سعي كنيد از سايبان هاي عايق اونم با جنس مناسب استفاده كنيد مثلا عايق پلي اورتان كه در صنايع سردخانه استفاده ميشه
با تشكر دوست گرامي
سهشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ صبح
پاسخ: سلام بر شما. تشكر از پيام خوب شما. ولي حقيقت مطلب اين است كه بعد از گذاشتن اين سايبان، تغيير محسوسي در خنكي حاصل شد. اميد كه مراجعهكنندگان وبلاگ نكات ارزنده شما را نيز در نظر بگيرند. تشكر.

سلام دليل سوختن فيوز شماره سيزده تو روا مدل86چيه؟؟؟ يعني همين كه فيوز عوض ميشه سويچ رو باز ميكنم ميسوزه همه سيمهايي كه سر سوزنها مياد هم چك كردم با اوهمتر اتصال نيستن جواب بدين ممنون ميشم
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۸:۵۷ صبح
پاسخ: سلام. يكي از نظردهندگان فرمودند: سلام دليل سوختن فيوز شماره 13درروا اتصال سيم انژكتور,به بدنه ماشين يااتصال دوسيم بهم هستش,براي اطمينان ازاين موضوع فيوز جديدبندازيد,بعد سوكت پشت باطري كه از داخل گلگيربيرون اومده روجداكنيد,حالا سوييچ روبازكنيداگه فيوزنسوخت,,اتصال رادرهمارشته سيم پيداكنيد.

سلام ممنون ولي كاش كاملش رو ميذاشتي
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۱۹ عصر
سلام
فلسفه و هدف مادر شدن چيست؟
چه وظايفي بر عهده مادر است؟
چه حقوقي با مادر شدن بدست مي آورد؟
چه وقت مادري اتفاق مي افتد و زمان آن چقدر است؟
آيا تولد فرزند مادري ايجاد مي كند يا تربيت فرزند؟
آيا رحم اجاره اي مادري ايجاد مي كند؟
آيا مادري غريزه است؟
آيا تفاوت اعتقادي كه مانع ابراز محبت و عامل دشمني بين مادر و فرزند مي شود دليل انفصال رابطه مي شود؟
آيا امر خلاف دين توسط مادر بايد صريح باشد يا مقدمات ضديت با دين نيز حق سرپيچي براي فرزند را دارد؟
آيا حقوق مادر و فرزند قابليت مصالحه را دارد؟
آيا مادري براي فرزند انحصاري يك نفر زن است؟
متشكرم
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱:۳۲ عصر
پاسخ: سلام. حجم زيادي سؤال و فضاي اندكي براي پاسخ. با محدوديتي كه براي تعداد حروف و كلمات نظرات در نظر گرفته شده است، پاسخ طولاني نميتوان در اين مكان نوشت. إنشاءالله بتوانم در فرصتي مقتضي، آنچه در نظرم هست را در پاسخ به هر سؤال تقديم نمايم. تشكر و ياعلي.

dor.parsiblog.com/Comments/655 با سلام لطفا مطالب اين قسمت را بدليل تهمت و افترا حذف كنيد
يكشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ صبح

مسئول يعني طبيب دوار بطبه
ساعتي براي دور زدن و سركشي و دستگيري
بعضي در كار كردم مسكين هستند يعني با وجود آنكه توجيه اوليه هم شده اند ولي نمي دانند چگونه تخصص خود را براي مسائلي كه بعدا پيش مي آيد بكار برند يا چگونه مشكل را درك كنند تا بتوانند تبديل به يك سؤال خوب كنند تا اينكه بتوانند آن را حل كنند. مسئول زماني را براي سرزدن و حتي براي اينكه چرا بعضي به او سرنمي زنند بايد بگذارد. بعضي زبان ندارند. شايد هم اعتماد. بايد رفت و بنده بود تا قوي و بزرگ شد. هم مسئول بايد برود هم معتمدش را بايد بفرستد. مسئول بايد تا دو سطح زير ساختارش را مداوم چك كند تا اگر سطحي مانع شد مشكل را حل كند. مسئول سطوح ديگر را كمتر ولي حتما بررسي مي كند. در محيط كار خصوصا محيط هاي بزرگ و محيط هاي دولتي زمان بسيار زيادي صرف موثر كردن ارتباطات مي شود چرا كه برداشت ها از كار واحد متعدد مي گردد. اين با سركشي مسئول سرعت گرفته و تعدد را به وحدت مي رساند.
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۷ صبح
پاسخ: احسنت. بله، صحيح ميفرماييد. سپاسگزارم از نكته خوبي كه اضافه فرموديد. در پناه خدا.

سلام مجدد
آيا ميشه از اطلاعات شما در سايت استفاده كرد؟
البته جواب شما را حدس مي زنم.
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ صبح
پاسخ: و عليك السلام. سر نويسنده وبلاگ منّت ميگذاريد اگر از مطالب آن استفاده بفرماييد. مزيد امتنان است. در پناه خدا.

سلام نابغه
رحمت بر آن شيري كه دشمناتو خورد
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ صبح
پاسخ: سلام برادر. يادم نميآيد دشمنانم را شير خورده باشد. در هر صورت سپاسگزارم. :)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
يكشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۸:۳۸ عصر
پاسخ: :))

سلام و ارادت و خدا قوت خدمت استاد عزيز و گرامي، سيد بزرگوار ، جناب حجت الاسلام حاج آقا موسوي عزيز.
ممنون بابت مطالب بسيار روان و خوبتون كه در اين وبلاگ قرار داده ايد
خيلي استفاده كرديم
خداوند به حضرتعالي طول عمر با عزت مرحمت بفرمايد.
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱:۳۸ عصر
پاسخ: سلام. لطف داريد. همچنين براي شما. در پناه خدا.