
با عرض سلام
بنده طلبه پايه 5و6 مدرسه علميه كرج هستم. با اسم شما حدود دو سالي هست كه آشنا شدم. اما شايد دو هفته باشد كه با وب سايت شما اشنا شدم.
از بعضي دوستان شنيده بودم كه حضرت عالي جزء بهترين شاگردان مرحوم سيدمنير و حاج آقاي صدوق هستيد. خيلي مايل هستم كه از تجربيات و مباحثي كه آموخته ايد استفاده كنم. مخصوصا ذيل عنوان الگوي اسلامي پيشرفت كه سفارش علمي امام خامنه اي است.
حال يا مصاحبه مانند يا گعده ويا ...
منتظر پاسخ هستم.
يكشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ صبح
پاسخ: سلام، آن طور كه فرمودهاند، البته كه نيست. دوستان لطف داشتهاند به حقير، از باب مبالغه فرمودهاند. در خدمت هستم، از طريق ايميل.