نظردهنده: راه رضوان

سلام خدا قوت
اگه امكانش هست ميخواستم براي وبلاگم يك قالب بسازم شما زحمتش رو ميكشيد ممنون ميشم. اجركم عندالله
منتظر جوابت هستم.
ياعلي
چهارشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۰ - ۹:۰۷ صبح
پاسخ: متأسفانه زماني براي انجام اين كار ندارم. از دوستاني كه فرصت بيشتري دارند ياري بگيريد. ضمن اينكه قالب وبلاگ شما در حال حاضر خوب است، چه نيازي به تغيير؟!