نظردهنده: دوستي آشنا و ايده پرداز

گفت: «طوري بيان كردي كه گويا فلوچارت آن را در ذهن داري!»
عجب! ايده دزدي تو روز دشمن!
حق ايده پرداز مرحوم رو حفظ نما برادر من...
بعععععععععععععععععله كه ما بي خبر نمي مونيم
خوب شد شخص خودمان پيشنهاديد كه بنويسي، حالا نوشتي خودت به ذهنت رسيد كه بنويسي... عجب روزگاريست
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۶:۲۷ عصر
پاسخ: اِ... من كه گفتم تو گفتي... يه بار ديگه متن رو ببين: {گفت: «پس چرا اين كار را با دادگاه نميكني؟ نميبيني خيليها گرفتار ميشوند و بياطلاع؟} خب ضمير «هو» مستتر در «گفت» به تو باز ميگردد. چرا تهمت دزدي حقوق معنوي ميزني اخوي ؛) تازه اين ايدهدهنده گرامي هنوز مرحوم نشده و زنده است! ايده را شما دادي، ولي فلوچارتشو كه خودم طراحي كردم، عزيزم! إنشاءالله فردا صبح ميبينمت و بيشتر صحبت ميكنيم.