نظردهنده: دستگاه زغال ساز
دستگاه زغال ساز
شركت توليد زغال اروند
http://www.arvandmachine.com
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۴:۵۳ عصر
پاسخ: زغال ِ خوووووب؟! يا رفيق ِ بد؟! اصلاً امروز كه همه پخت و پز ما گازيست، هنوز نياز به توليد زغال هست؟! يعني درختها را هنوز هم براي توليد زغال ميسوزانند؟! كاربرد زغال در عصر ما چيست؟! فقط دود و دم و جوج زدن؟! تفريح يعني؟! عجبا...