سلام
من يه وبلاگ ثبت كردم توي پارسي بلاگ،ولي نميتونم مطلبي رو بش ارسال كنم يعني روي ارسال كه كليك ميكنم هيچ كاري نميكنه.وكلا امكانات بخش نوشتن مطلب ، غير فعاله . ميشه كمكم كنين؟ ممنون ميشم.
راستي جريان "اعتبار" توي پارسي بلاگ چيه ؟ اعتبار من صفره، ربطي به ارسال نشدن مطلبم داره؟
آدرس رايانامهء! من:
پيامرسان
ايميل
ذخيره