نظردهنده: خواهر زاده

وبلاگتون جاسوسيه ها دايي !
همه گمنام و بي نام و نشان و سه نقطه و ....
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۴:۵۱ عصر
پاسخ: نگران نباش خواهرزاده گرامي. يك ابزار قدرتمندي نوشتهام، پشت صحنه وبلاگ است، از ساليان سال پيش. همه ورود و خروجها را ثبت دقيق ميكند. تمام IPها را خودكار تبديل به نام شركت مالك آن نموده و همراه با اطلاعات مرورگر و سيستم عامل شخص ذخيره مينمايد. تكتك صفحاتي را كه مرور مينمايد ثبت شده و به ترتيب شمارهگذاري ميشوند. هر وقت فرصتي بشود، نگاهي به اين لاگها مياندازم و از جريان مطلع ميگردم. جالب اينكه اين نرمافزار اطلاعات سايت شخصي و اين وبلاگ را يكپارچه مديريت مينمايد، لذا حركت مرورگران بين اين دو موقعيت را نيز رصد ميكند. نتيجه خيلي جالب است گاهي اوقات، وقتي بررسي ميكنم، دقيقاً ملتفت ميشوم كه فلان كاربر از چه مسيري وارد شد، چه لينكهايي را كليك كرد و بعد چه چيزهايي را از سايت شخصي دانلود نمود و دوباره به وبلاگ بازگشت و چه صفحاتي را ديد و بعد خارج شد، يا مثلاً دوباره فردايش چه ساعتي بازگشت و چه كرد، حتي اگر IP عوض شود، چون معمولاً شركت مربوطه تغيير نميكند و همچنين مشخصات مرورگر، به سادگي رهگيري ميشود. بسياري از گمنامها و نقطهها به راحتي ديده ميشوند، در حالي كه نميدانند! شما غصه دايي را نخور! (مثال: خود شما امروز يك بار ساعت پنج عصر تشريف آورديد فقط صفحه اصلي وبلاگ را ديديد و اين پيام را گذاشتيد و تشريف برديد و دوباره ساعت هشت بازگشتيد و نيمساعت بعد نيز همان صفحه اصلي را دوباره مشاهده نموديد تا ببينيد آيا پاسخي داده شده يا خير! اطلاعات ديگري نيز اينجا ثبت شده كه براي امنيت شما ذكر نميكنم! :)

سلام،
تا به حال به هنر عكاسي برادر بزرگوارتان انديشيده ايد؟!
هنر ايشان در عكس هاي متوالي ، و شكار لحظه ها ،
بسيار تحسين بر انگيز است!
اين هم دو نمونه كه بنده متحركش كرده ام
![]()
http://s5.picofile.com/file/8107902542/180620121816.gif
http://s5.picofile.com/file/8107902884/daei_mahdiiii.gif
ما كه خيلي خنديديم ! شما را نميدانم
تازه اين فقط دو نمونه ش بود !!!!
چهارشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۲ - ۳:۱۸ عصر
پاسخ: سلام و تشكر! اين تصويرها را از كجا آورديد؟ به نظرم آنجا كه با دايي علي هستم مربوط باشد به ميهماني بازگشت از مكه پدر و مادر شما؟ درست حدس زدم؟ چون دقيقاً خاطرم نيست مربوط به كجاست! :)