سلام برادر جان من از يكي از اينا پرسيدم چرا نام مادر گفت بچه در
شكم مادرش اسمشو بيان مي كنه واسمش اون بالاها نوشته
شده با توجه به رابطه حروف ابجدم نشستم حساب كردم بيشتر
طلاقا طالعشون به هم نمي خورد يا اگه طلاقم نگرفته بودن زندگيشون
پر از دعوا وكشمكش هست از روي حروف ابجد كه طالع شخص رو
مي خونن بعضي هاش از روي كتاب هست خيلي هاشو موكلاشون
بهشون ميگن اما اگه آدم سراغ اين چيزا بره از دعا وتوكل به خدا
دور ميشه كه اين خيلي بد هست چون اين افرادم چنان با اطمينان
ميگن ما درست مي كنيم انگار نعوذبالله خالق هستن
اما خداييش براي خوندن افكار وفضولي تو كار مردم خيلي لذت بخش
هست آي لذت داره مغز اين واونو بخوني حس فضولي آدم ارضا
ميشه
پيامرسان
ايميل
ذخيره