نظردهنده: خسرالدنيا و الاخره

با سلام
بزرگوار في الحال بنده منتظر جوابيه حضرتعالي هستم.
من الله التوفيق
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ صبح
پاسخ: با سلام. منتظر نباشيد بزرگوار. بنده متأسفانه هيچ پاسخ درخوري ندارم. از اين بابت كه نميتوانم كمكي نمايم شرمسارم. والتوفيق من الله.