نظردهنده: خديجه

با سلام و احترام .
سيد جان من قصد دارم نام فرزندم را سيد موسي بگذارم ...همسرم سيد است خود نن نيز سيده هستم ..ممنون ميشم محاسبه فرماييد كه آيا از نظر نجومي اين اسم براي فرزندم مناسب است؟؟؟ ممنونم
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۷ صبح
پاسخ: از نرمافزار استفاده فرماييد. موفق باشيد.

سعي كردم از نرم افزار استفاده كنم اما متاسفانه دانلود نميشد
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۶ صبح
پاسخ: نرمافزار به نشاني ايميل شما ارسال شد. ياعلي

سلام آقا سيد...آقا شرمنده ...متاسفانه بالكس ايميلمو رو نگاه كردم هيچ پيغامي نيامده بود....ممنون ميشم مجددا بفرستيد...از لطف شما سپاسگزارم
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ عصر
پاسخ: مطمئن هستيد ايميل را صحيح نوشتهايد؟! بنده به همين ايميل مجدداً ارسال كردم. اگر نرسيد يكبارديگر دقت فرموده و ايميل را چك كنيد. ياعلي (ايميل شما برگشت خورده و جيميل اعلام كرده چنين ايميلي ندارد. لطفاً كنترل فرماييد)

واقعا در انتخاب اسم متحيرم
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ عصر
پاسخ: إنشاءالله با مشورت اقوام و دوستان و آشنايان و در نهايت استخاره از تحيّر درآييد كه اين نظريههاي طالع به گمان بنده معتبر نيست و محلّي از اعراب ندارد. موفق باشيد

سلام براد......خوبيد انشالله. ....
تا چند ماه ديگر به لطف خداوند قرار است صاحب دختري شوم...خواهشمند است بفرماييد كدام يك از اين اسامي از نظر حروف ابجد خوش يمن تر است......
يسنا
يمنا
اسما
سپاسگزارم....بي صبرانه منتظر هستم
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۱۱ صبح
پاسخ: سلام. نرمافزار جهت دانلود قرار داده شده است. از آن استفاده بفرماييد.

با سلام و احترام
.استاد عزيز بي نهايت از لطف و محبت شما ممنونم كه پاسخ داديد...فقط يك سوال اينكه آيا پيشوند سيد در محاسبات ابجد محاسبه مي شود؟باز هم خيلي خيلي سپاسگزارم
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۹ عصر
پاسخ: در متن فوق درباره با اسم توضيح داده شده. بعضي مدعي هستند اسمي كه در شناسنامه ثبت ميشود ملاك است، بعضي ديگر ميگويند اسمي كه به آن صدا ميشود. من خودم هم نميدانم كدام درست ميگويند! چون اصلاً هيچ منبع دقيق و علمي براي اين بحثها وجود ندارد و يك هرج و مرج عجيبي در اين بحثها وجود دارد. هر كسي يك ادعايي ميكند و يك عده هم طرف او را ميگيرند. چون اين بحثها اصلاً ريشه و مبناي علمي ندارند نميشود هيچكدام را اثبات يا ردّ كرد!

ببخشيد استاد سوال مهم ديگري كه برايم پيش آمده اين است كه مگر صفت سيد و سيده در محاسبات به حساب مي آيد؟؟ مثلا نام پسرم سيد محمد را كه با اسم خودم جمع ببندم بايد سيد را نيز به حروف ابجد درآورم؟؟ممنونم
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ عصر
پاسخ: بنده نيز اين مطلب را نميدانم. بعضي ميگويند اسمي كه در شناسنامه ثبت شده، يعني اسم رسمي كودك مهم است. بعضي هم ميگويند اسمي كه با آن نام صدا ميشود. هيچ مدرك و سندي نيست كه اثبات كند يكي از اين دو صحيح و ديگري غلط است! اصلاً بحث طالع سند قابل قبول و معتبري در اسلام ندارد. به اين نكته توجه بفرماييد: ابجد فاطمه=135 و ابجد حسن=118 و جمع آنها=253 كه باقيماندهاش بر 12=1 است. يعني طالع آن ميشود «نحس»! آيا باور ميفرماييد كه طالع دومين امام معصوم (ع) چنين باشد؟! طالع سومين امام هم همينطور است. نام مادر حضرت محمد (ص) آمنه نيست؟ آن را نيز وقتي محاسبه بفرماييد با اين فرمولي كه اين آقايان در كتابهايشان نوشتهاند، طالع نحس ميشود!!! به همين دليل است كه بنده هيچ اعتقادي به اين حرفها ندارم و اميدوارم شما نيز متوجه بياساس بودن آنها بشويد. هدف بنده از نگارش اين نرمافزار هم همين بود كه نشان دهم چقدر اين بحث طالع بيبنيان است؛ وقتي يك نرمافزار ميتواند طالع را تغيير دهد!