به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: خديجه
با سلام و احترام .
سيد جان من قصد دارم نام فرزندم را سيد موسي بگذارم ...همسرم سيد است خود نن نيز سيده هستم ..ممنون ميشم محاسبه فرماييد كه آيا از نظر نجومي اين اسم براي فرزندم مناسب است؟؟؟ ممنونمشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۷ صبح
پاسخ: از نرم‌افزار استفاده فرماييد. موفق باشيد.
سعي كردم از نرم افزار استفاده كنم اما متاسفانه دانلود نميشدشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۶ صبح
پاسخ: نرم‌افزار به نشاني ايميل شما ارسال شد. ياعلي
سلام آقا سيد...آقا شرمنده ...متاسفانه بالكس ايميلمو رو نگاه كردم هيچ پيغامي نيامده بود....ممنون ميشم مجددا بفرستيد...از لطف شما سپاسگزارمشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ عصر
پاسخ: مطمئن هستيد ايميل را صحيح نوشته‌ايد؟! بنده به همين ايميل مجدداً ارسال كردم. اگر نرسيد يك‌بارديگر دقت فرموده و ايميل را چك كنيد. ياعلي (ايميل شما برگشت خورده و جيميل اعلام كرده چنين ايميلي ندارد. لطفاً كنترل فرماييد)
واقعا در انتخاب اسم متحيرمشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ عصر
پاسخ: إن‌شاءالله با مشورت اقوام و دوستان و آشنايان و در نهايت استخاره از تحيّر درآييد كه اين نظريه‌هاي طالع به گمان بنده معتبر نيست و محلّي از اعراب ندارد. موفق باشيد
سلام براد......خوبيد انشالله. ....
تا چند ماه ديگر به لطف خداوند قرار است صاحب دختري شوم...خواهشمند است بفرماييد كدام يك از اين اسامي از نظر حروف ابجد خوش يمن تر است......
يسنا
يمنا
اسما
سپاسگزارم....بي صبرانه منتظر هستمدوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۱۱ صبح
پاسخ: سلام. نرم‌افزار جهت دانلود قرار داده شده است. از آن استفاده بفرماييد.
با سلام و احترام
.استاد عزيز بي نهايت از لطف و محبت شما ممنونم كه پاسخ داديد...فقط يك سوال اينكه آيا پيشوند سيد در محاسبات ابجد محاسبه مي شود؟باز هم خيلي خيلي سپاسگزارم

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۵:۰۹ عصر
پاسخ: در متن فوق درباره با اسم توضيح داده شده. بعضي مدعي هستند اسمي كه در شناسنامه ثبت مي‌شود ملاك است، بعضي ديگر مي‌گويند اسمي كه به آن صدا مي‌شود. من خودم هم نمي‌دانم كدام درست مي‌گويند! چون اصلاً هيچ منبع دقيق و علمي براي اين بحث‌ها وجود ندارد و يك هرج و مرج عجيبي در اين بحث‌ها وجود دارد. هر كسي يك ادعايي مي‌كند و يك عده هم طرف او را مي‌گيرند. چون اين بحث‌ها اصلاً ريشه و مبناي علمي ندارند نمي‌شود هيچكدام را اثبات يا ردّ كرد!
ببخشيد استاد سوال مهم ديگري كه برايم پيش آمده اين است كه مگر صفت سيد و سيده در محاسبات به حساب مي آيد؟؟ مثلا نام پسرم سيد محمد را كه با اسم خودم جمع ببندم بايد سيد را نيز به حروف ابجد درآورم؟؟ممنونمشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ عصر
پاسخ: بنده نيز اين مطلب را نمي‌دانم. بعضي مي‌گويند اسمي كه در شناسنامه ثبت شده، يعني اسم رسمي كودك مهم است. بعضي هم مي‌گويند اسمي كه با آن نام صدا مي‌شود. هيچ مدرك و سندي نيست كه اثبات كند يكي از اين دو صحيح و ديگري غلط است! اصلاً بحث طالع سند قابل قبول و معتبري در اسلام ندارد. به اين نكته توجه بفرماييد: ابجد فاطمه=135 و ابجد حسن=118 و جمع آن‌ها=253 كه باقيمانده‌اش بر 12=1 است. يعني طالع آن مي‌شود «نحس»! آيا باور مي‌فرماييد كه طالع دومين امام معصوم (ع) چنين باشد؟! طالع سومين امام هم همين‌طور است. نام مادر حضرت محمد (ص) آمنه نيست؟ آن را نيز وقتي محاسبه بفرماييد با اين فرمولي كه اين آقايان در كتاب‌هايشان نوشته‌اند، طالع نحس مي‌شود!!! به همين دليل است كه بنده هيچ اعتقادي به اين حرف‌ها ندارم و اميدوارم شما نيز متوجه بي‌اساس بودن آن‌ها بشويد. هدف بنده از نگارش اين نرم‌افزار هم همين بود كه نشان دهم چقدر اين بحث طالع بي‌بنيان است؛ وقتي يك نرم‌افزار مي‌تواند طالع را تغيير دهد!

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN