نظردهنده: خانم عباسي

سلام
خداقوت
خيلي عالي است مطالبتان و واقعا يادگرفتيم و استفاده كرديم
اما يك سوال دليل خاصي دارد كه هيچ ردي نشاني حرفي از همسرتان نيست در تمام اتفاقات؟
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۲۰ عصر
پاسخ: سلام. همسر ندارم! تشكر از توجه شما به نوشتههاي وبلاگ.

معذرت ميخواهم كه عجولانه سوال كردم
متوجه مسئله شدم.
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۳:۴۵ عصر
پاسخ: بله. مسأله بنده طلاق است. يازده سال پيش ايشان رفت و من ماندم و سه فرزندم كه امروز براي خودشان انسانهاي بزرگي شدهاند. تشكر.