سلام به نظر من اين به حقيقته هستن دخترايي كه واقعا دوست دارن با پسر مومن ازدواج كنن.ولي متاسفانه كسي واسطه نميشه واين يه مشكل بزرگه.اي كاش كسي برا حل اين مشكل يه قدمي
برميداش.من خودم يكي از دخترايي ام كه همين مشكلو داره.
دوس دارم با طلبه ازدواج كنم ولي......
سهشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵ صبح
پاسخ: چه عرض كنم؟! ريشههاي فرهنگي دارد اين مطلب. تغيير فرهنگ عزم نخبگاني ميطلبد و خواصّ ما خود معتقد به ديدگاههاي پراكندهاي هستند كه رويكردي يكپارچه را برنميتابد تا جهت حركت اصلاحي فرهنگ واقع شود. پناه بر خدا.