نظردهنده: حوزه علميه تبيان

باسمه تعالي
سلام عليكم
تحليل جالبي بود و براي اينكه عده بيشتري بتوانند ان شاء الله از آن استفاده كنند در بخش حوزه علميه تبيان قرار داده شد. البته مطلب به دو بخش تقسيم شده و اندكي ويرايش شده است. اگر نظري داريد ذيل همان مطلب بفرماييد و اگر اصلاحي نياز است تذكر دهيد.
آدرس بخش اول: http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=268963 التماس دعا
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۵۲ صبح
پاسخ: تشكر.

باسمه تعالي
سلام عليكم
مطلب قابل تأملي بود. لذا جهت فتح باب و احتمالاً استفاده افراد بيشتري از آن، در مقالات بخش حوزه علميه سايت تبيان قرار داده شد (با مقداري تصرف). در صورتي كه مشكلي به نظر شريفتان ميرسد يا نكتهاي داريد در بخش نظرات يا در پاسخ به همين يادداشت، تذكر بفرماييد تا ان شاء الله مورد استفاده قرار گيرد.
لينك مقاله مورد نظر:
http://hozeh.tebyan.net/newindex.aspx?pid=273302سهشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۰۰ صبح
پاسخ: سپاس فراوان.