به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: حورا


سلام.خيلي نوشته ها برام جالب است .نمي دونم چي بگم درباره ي اين خانم.كاش در مقام قضاوت بودم و ...

اما نمي تونم قبول كنم كه كبر باعث اين همه ظلم به شوهر كه نزديكترين فرد روي زمين به زن است و ظلم به بچه ها ميشه؟

يعني هيچ دليلي غير از اين نداره؟

يكشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴ عصر
پاسخ: من هم از خودم همين را پرسيده‌ام... از زماني كه در جريان اين مشكلات قرار گرفتم. يكي مي‌گفت در هر دعواي زن و شوهري حتماً هر دو مقصر هستند. به نظر هم درست مي‌آيد، ولي وقتي مقايسه‌هايي صورت دادم با زندگي بعضي از بزرگاني كه حقيقتاً خطايي در رفتار آن‌ها فرض نداشت، ديدم هميشه هم چنين نيست، اگر چه اكثر اين است. اين احتمال هميشه وجود دارد كه يكي از طرفين حقيقتاً مشكل‌ساز باشد و طرف ديگر هر چه تلاش كند موفق نشود، اگر چه اين احتمال نادر است.
تو رو خدا يه كاري كنيد بتونم از اين نرم افزار تعيين نام استفاده كنم كلافه شدمدوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۱۳ صبح
پاسخ: نكته ديگر اين‌كه، وقتي شما فايلي را از اينترنت دانلود مي‌فرماييد كه از نوع اجرايي باشد، ويندوز آن را يك فايل خطرناك شناسايي مي‌كند و معمولاً براي اجراي آن پرسش‌هايي مي‌كند و تضمين‌هايي از كاربر مي‌گيرد، تا با مسئوليت خود آن را اجرا نمايد. شايد اين دلايل امنيتي مانع اجراي نرم‌افزار شده باشد.
سلام هرسه نرم افزار را دانلود كردم نشد كه نشد. لطفاراهنمايي بفرماييد .جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۵۳ صبح
پاسخ: سلام. اين از مشكلات ويندوز 8 است. ظاهراً نرم‌افزارهاي نوشته شده به زبان VB6 را به صورت پيش‌فرض پشتيباني نمي‌كند. بنده اين نرم‌افزار را قديم‌ها نوشته‌ام و روي ويندوز xp و 7 به خوبي كار مي‌نمايد. احتمالاً يا بايد آپديت‌هايي را از سايت مايكروسافت دانلود كنيد (مانند sp6) و يا اين‌كه روي يك رايانه با ويندوزهاي قديمي‌تر برنامه را اجرا بفرماييد. پ.ن. روي يك دستگاه كه ويندوز 8 داشت، البته 32 بيتي، تست كردم، حتي بدون نياز به نصب فايل‌هاي جانبي، خود برنامه به راحتي اجرا شد. البته فارسي‌هاي ليست‌هاي پاييني را درست نمايش نمي‌داد كه همان‌طور كه در متن پست وبلاگ نوشته بودم، رفتم در كنترل پانل و از طريق Region و گزينه Locale زبان را روي Persian قرار دادم و پس از Restart مشكل حل شد. البته ويندوز شما 64 بيتي‌ست. ممكن است تجربه متفاوتي از آن‌چه بنده داشتم داشته باشيد.
سلام استاد نه نرم افزار تعيين نام اجرا ميشه و نه دو نرم افزار كمكي بايد چيكار كنم چند روز واسه اجراكردنش وقت گذاشتم ولي فايده نداشت
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ صبح
پاسخ: شما ويندوز 8 64بيتي داريد. من اين نرم‌افزار را روي ويندوز 8 تست نكرده‌ام و چون با فناوري‌هاي قديمي (VB6) نوشته شده است، بعيد نيست روي ويندوز 8 نياز به ابزارهاي كمكي ديگري براي اجرا داشته باشد. پيشنهاد مي‌كنم اين روش را امتحان بفرماييد: براي اجراي هر كدام از ابزارها، ابتدا روي آن كليك راست نموده و گزينه «Run as administrator» را انتخاب بفرماييد و سپس دگمه تأييد را در پنجره‌اي كه نمايش داده مي‌شود بزنيد. شايد مشكل حل شود. موفق باشيد

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN