نظردهنده: حنانه
پاسخ: ديدم، دستت درد نكنه، به گمانم همون عكسي است كه دايي سيدحسن با موبايلش گرفته، ازش گرفتي و روش كار كردي...! احسنت! فقط فكر نميكني 156 كيلوبايت حجم يك كم براي اينترنت زياد است؟! موفق باشي خواهرزاده گرامي.
پاسخ: خب خواهرزاده گرامي... آخرش فهميدي چطوري؟ خب هر كسي يك لباس كاري دارد، ما هم يك لباس كار داريم و يك لباس براي زمانهاي غير كار :)
سلام دايي جان
كاري نداشتم فقط اومدم يه سري بزنم
هلالم كنيد با اين (( ح )) هست يا با اين ((ه))؟؟؟؟؟؟؟
اين نظر قبلي رو گفتم![]()
هر وقت به ويراستار واسه نظرات نياز داشتيد خبرم كنيد!!
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۹:۱۱ عصر
پاسخ: خواهرزاده عزيزم... مدتي است كه اين كامنتخانه تبديل شده به محيطي خانوادگي، برادرم مينويسد، خواهرزادهام مينويسد، چندتا از داييزادهها تشريف آوردهاند، كمكم اگر بچههاي خالهها هم بيايند يك ميهماني مفصل و جانانه خواهد شد! دوباره مثل قديما داره يك محفل خانوادگي دور همي شكل ميگيرد... به خاطر يه كاراكتر مجلس را به هم نريز عزيز ِ خواهر! :)
سلام جناب م ح
ببخشيد من علاوه بر وبلاگ خودم و مديريت اونجا به نمايندگي از دايي (جانم) نظرات اين وبلاگ رو هم چك ميكنم و در صورت هرگونه غلط املايي ، لفظي، و.... اونهارو تصحيح ميكنم![]()
مامانيم سلام رسوند و گفت اين دختره برعكس منه![]()
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۸:۵۲ عصر
پاسخ: يعني آيا منظورشان اين است كه هر چه خواهر بنده سر به زير است و كاري به كار كسي ندارد، دخترش فضول است و به همه چيز كار دارد؟! ؛)
دايي مهدي ايميل بقيه اقوام و اشنايان رو ندارين خبرشون
كنيم بيان؟؟؟؟ خوش ميگذره ها!!
الان كه راهها دوره بيايم اينترنتي مهموني برپا كنيم به قول شما!
منم حووووووووصلم سر نميره![]()
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۸:۵۷ عصر
پاسخ: موافقم داييجان، ولي من ايميل اقوام را ندارم... اصلاً اقوام ما ايميل ندارند شايد!؟ خويش و قوم ما تا به حال توي اينترنت خيلي كاري نداشتند. اين جوانترها هم تازه فكر كنم به اينترنت ملحق شدهاند! :)
سلام
من چند روز پيش يه مطلبي راجع به جهانهاي موازي توي يه مجله خوندم خيلي مفصل نبود اما راغب شدم كه بيشتر درباره ش اطلاعات كسب كنم و همين طور درباره نظريه ريسمانها و نظريه M
يادم باشه ديدمتون درباره ش برام صحبت كنيد با خوندن كمتر متوجه ميشم!![]()
![]()
![]()
پنجشنبه ۲۳ دي ۱۳۸۹ - ۵:۲۴ عصر
پاسخ: (: چرا به دايي حسن ِ فيزيكدانت مراجعه نميكني؟! :)
اخه شما داشتين درباره نظريه ريسمانها حرف ميزدين!
اصلا يادم نبود دايي حسن هم فيزيكدانه ها!!!
شنبه ۲۵ دي ۱۳۸۹ - ۳:۲۰ عصر
پاسخ: حالا يه سؤال: اين ريسمانها به كجا وصلند؟! شما كه خوندي، فهميدي؟ اگه فهميدي به ما هم بگو! :)
سلام دايي خوبيد؟
دانشگاه شريف كلاس هايي داره(مدرسه زمستانه) كارگاه سه روزه
علوم كامپيوتري مخصوص دانش آموزان اول و دوم دبيرستان كه معلم رياضيمون من و چند تا از دوستام رو معرفي كرد و قرار شد بريم تو سايتش ثبت نام. متوجه شدم كه بين افرادي كه ثبتنام ميكنن افرادي كه توي اون كلاسا شركت كنن رو خودشون انتخاب ميكنن منم دلم ميخواست حتما انتخاب شم! توي يكي از سوالاش نوشته بود برنامه نويسي بلدي؟ اگه بلدي چه زباني؟ منم نوشتم html![]()
اخه ياد بيل گيتس افتادم كه براي ارائه ويندوز بلوف زده بود و همون
بلوف باعث تحول و پيشرفتش شد
حالا 8 بهمن ميگن كيا انتخاب شدن و كلاسا 4 تا6 اسفند هست و من ميخوام تا اون موقع حداقل يه ذره بلد باشم html كه اگه انتخاب شدم آبروم نره! شما سايت خاصي يا مثلا كتاب (ايبوك) سراغ دارين كه خيلي خلاصه و فشرده يه چيزايي ياد بگيرم؟(البته الانم توي كد هاي قالب وبلاگ دستكاري ميكنم و خيلي كم بلدم)
سهشنبه ۲۸ دي ۱۳۸۹ - ۷:۵۸ عصر
پاسخ: أحسنت...! فقط يه كم زود نيست تشريف ببريد دانشگاه شريف! جالبه! خب، من دو تا فايل آموزشي براتون ارسال كردم. اگر نرسيد خبر بدهيد! Html زبان سادهاي است، ولي زبان برنامهنويسي نيست! يك زبان قاعدهمند براي فرمت دادن به متن است، همين! به همين جهت بهش ميگويند: «فرامتن» يا «ابرمتن»! چون متن همراه با فرمت و ساختار و شكل است. زبانهاي متعددي ساخته شده كه از آنها ميشود در توليد Html يا ايجاد تغيير در آن استفاده كرد. گروه اول در سمت سرور وب و دوم در سمت دستگاه رايانه كاربر وب كاربرد دارد. شركتهاي متعددي براي هر كدام از اين دو بخش زبان طراحي كردهاند بعضي تصور ميكنند برنامهنويسي نياز به دانش رياضي قوي دارد، شايد به همين جهت است كه معلم رياضيتون مسئول اين انتخاب شده است، در حالي كه به نظر بنده برنامهنويسي نياز به «منطق» قوي دارد. حالا شما بگو «منطق رياضي». ولي ما هم يك منطقي در حوزه داريم كه يونانيها هزارها سال پيش تدوين كردهاند. ما به آن منطق ارسطويي ميگوييم. در هر صورت گمان بنده اين است كه برنامهنويسي بيش از رياضي، نيازمند به «قدرت تصوّر» (Imagination) است و فكر كنم اين چيزي است كه در هندسه بسيار تقويت ميشود، خصوصاً هندسه فضايي. ميگويند افلاطون كه فلسفه تدريس ميكرد، كساني كه هندسه نخوانده بودند را راه نميداد! اميدوارم موفق باشيد. راستي، براي اينكه شايد مشتاق ياد گرفتن برنامهنويسي هم باشيد، يك برنامه كوچك برايتان ارسال كردم كه بيل گيتس براي همين روزها نوشته است، برنامهاي كه بتوان با آن خيلي ساده برنامهنويسي را ياد گرفت. اين برنامه خيلي ساده است ولي منطق ساخت و طراحي الگوريتم را در فرد تقويت ميكند. اين را نوشتهاند كه بچههاي دبستاني با آن برنامهنويسي را ياد بگيرند! البته براي انگليسيزبانها... براي ما دبيرستانيها فقط ميتوانند با اين ابزار كار كنند. شما به سادگي آن توجهي نكن، سعي كن با استفاده از ابزارهايي كه به شما ميدهد برنامه بنويسي، چند مثال ساده و قشنگ هم در خود دارد. همينكه شما با اين زبان ساده برنامه بسازي، كمكم مهارتهاي مورد نياز براي برنامهنويسي را پيدا خواهي كرد. يك چيزي را هم خصوصي بگويم چون فاميل هستيم، اگر كسي برنامهنويسي را ياد بگيرد، تفاوتي نميكند كدام زبان را بلد باشد؛ بيسيك، C، پاسكال، كوبول، فرترن و... برنامهنويسي كه قدرت ذهني است، اگر پيدا كني زبان اصلاً مهم نيست. چون هر وقت بخواهي ميتواني با چند روز وقت گذاشتن دستور زبان جديد را بياموزي! مثالي ميزنم: شما اگر بخواهي استاد شيمي شوي و به زبان انگليسي تدريس كني. خيلي ناداني است كه اول انگليسي ياد بگيري و بعد شيمي را به زبان انگليسي آموزش ببيني. راه سادهتر اين است كه شيمي را ياد بگيري به همان زباني كه بلدي، يعني فارسي. بعد اگر خواستي براي انگليسيزبانها صحبت كني فقط نياز به انگليسي داري و دوباره نميخواهد كه شيمي را از اول به انگليسي بخواني! خيليها كه ميبيني تلاش ميكنند برنامهنويس شوند و نميتوانند چون خيال ميكنند بايد از C كه دشوارترين زبان است شروع كنند! اين زبان به دليل سطح پايين بودن (نزديكي به زبان ماشين، يعني زباني كه سختافزار آن را درك ميكند) خيلي پيچيده است. اينها كساني هستند كه سرنا را از سر گشادش ميزنند. يا وسط راه خسته ميشوند و يا زحمت زيادي بايد بكشند تا به نتيجه برسند. دايي شما به اين زبانها برنامه نوشته است: بيسيك، پاسكال، فرترن، C، جاوا، PHP و ميداني كه حتي يك روز هم در كلاس كامپيوتر شركت نكرده، امروز هم مدعي است به هر زباني ميتواند برنامهنويسي كند، به شرط اينكه يك هفته وقت داشته باشد مطالعه كند و ياد بگيرد. چرا؟ چون همين روش را عمل كرد! اگر خواستي تفاوت Knowledge و Skill را هم يك روز برايتان خواهم گفت. برنامهنويسي يك مهارت است و بايد تمرين كني، برنامه بنويس تا برنامهنويس شوي! مثل رانندگي ميماند. خيلي زياد نوشتم، نه! :)
سلام الان دارن دانلود ميشن دستتون درد نكنه
نه زياد حرف نزديد تازه كم هم بود چون بحث مورد علاقه منه
براي شروع چه زباني مناسبه؟
راستي يه خاطره بگم بخنديد! يه بار قرار شد براي مدرسه مون(واحد تربيت بدني) وبلاگ بسازم. بعد منم رفتم چند تا عكس رو توي كد هاي قالب جايگزين كردم و وبلاگ رو ساختم به يكي از كادر
مدرسه مون گفتم من زبان htmlبلد نيستم اگر هم طرحي براي قالب بدم توي فتوشاپ ميسازم و بعدش بايد بديد براتون ترجمه كنن به html بعد اونم گفت مترجم گوگل خيلي قدرتمند و خوبه براي ترجمه ها از اون استفاده كن!!! منم چيزي نگفتم كه خجالت نكشه!
چهارشنبه ۲۹ دي ۱۳۸۹ - ۳:۴۸ عصر
پاسخ: سلام. آسونترين زباني كه بتوني با اون برنامه بنويسي! همين برنامه ارسالي را امتحان كن، فعلاً! :)
سلام
دايي داشتم پيوند جديد ميذاشتم تو وبلاگم يهو همه لينكام پاك شد
چرا ايجوريه بلاگفا؟! يه بارم همه كدهاي اسكريپتم و قالبم پاك شده بود خييييييييلي بود تعداد لينكا
![]()
![]()
![]()
چيكار كنم؟ چرا اينطوري شد
جمعه ۸۹ بهمن ۲۲ - ۱:۳۲ عصر
پاسخ: خب ديگه از اون سرويس استفاده نكن خب، بيا در اين سرويس خودمان، خيلي هم بعض ِ آنهاست! :)
سلــــــــــــام!
رفتم فتوشاپ cs5 خريدم و نصب كردم و راحت شدم
يه مشكلي هم البته برام پيش اومد كه زنگ زدم به رايانه كمك
كمكم كرد حل شد!!! شما هم اسم وبلاگتون رو بذارين رايانه كمك!
بيشتر بهش مياد![]()
راستي يه سوال علمي كه تو سايتهاي مختلف جوابش متفاوت بود
desktop.ini يه ويروسه؟ تو يه سايت نوشته بود ويروسه و جاي
ديگه نوشته بود ويروس نيست!
تو لپ تاپ ما پر از اين ويروس نازنينه![]()
جمعه ۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۷:۰۲ عصر
پاسخ: ويروس نيست. ولي ميتواند نشانه ويروس باشد. تا به حال دقت كردي وقتي شيوه نمايش يك فولدر رو تغيير ميدهي، مثلاً آيكون بزرگ، يا نمايش جزئيات، دفعات بعد هم آن فولدر به همان شكل ديده ميشود؟ تا به حال آيكون نمايشگر يك فولدر را تغيير دادهاي؟ اين اطلاعات در اين فايل نوشته ميشود. تمام تنظيماتي كه براي يك فولدر انجام شود كه بعضي را شما آگاهانه انجام ميدهي و بعضي را غيرآگاهانه. ويندوز براي هر فولدري كه تغييراتي داشته باشد و ويژگيهاي خاصي، اين فايل را به صورت سيستمي و مخفي در آن ميسازد. اين فايل ديده نخواهد شد. اما قديمترها بعضي ويروسها آمده بودند كه بعضي مشخصات فولدرها را تغيير ميدادند، خب طبيعتاً براي انجام اين تغيير، اين فايل را در فولدر ميساختند. البته مدتي است ويروسي نديدم كه از اين فايل استفاده كند، ولي آنتيويروسها چرا. يعني بعد از اين كه دستگاهت ويروسي شد و يك پچ يا ابزاري براي پاك كردن آن ويروس استفاده كردي، آن ابزار براي اينكه ويروسها و خصوصاً فولدرهاي مخفي شده توسط ويروس ديده شود و يا فايلهاي Autorun.inf اقدام ميكند به اجراي دستوراتي كه تمام فايلهاي مخفي را نمايش دهد. حالا چه خواهد شد؟ اين فايلهاي desktop.ini هم عيان ميشود. البته مشكلي درست نميكند، جز در يك مورد. آن هم زماني كه اين فايل در فولدر Startup قرار داشته باشد. در آن صورت به دليل عيان شدنش، هر بار كه ويندوز بالا ميآيد، اين فايل گشوده شده و يا پيام «با چه بازش كنم؟» نمايش داده خواهد شد. در هر صورت اين فايل مشكلي ندارد و ويروس نيست و يك فايل استاندارد ويندوز است.
...........$$$..............................................$$$
...........$$$..............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................$$$
دوشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱:۳۶ عصر
پاسخ: :)
سلـــــــــــام
خوبيد؟
عيدتون مبارك انشالله كه امسال براتون سالي سرشار از اتفاقات خوب
باشه و پله هاي موفقيت رو دو تا يكي طي كنيد![]()
دوشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱:۳۶ عصر
پاسخ: سلام، تشكر، هر روزتان تعالي و شكوه ِ پيشرفت!
سلام...
يه سوالي داشتم! ميخواستم عكس يه قالبي رو تغيير بودم كه ديدم
عكس تو قالب به صورت css هست! منم بلد نيستم چجوري ميشه
كد عكس دلخواه رو با عكس قالب با يه هم چين كدي تغيير داد
ميشه بهم ياد بدين؟ ادرس قالب: pichak.net قالب هاي سه ستونه
سهشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸ عصر
پاسخ: اگر شيوه نامه به صورت مستقل از صفحه اصلي قالب است آن را باز كنيد. نشاني تصاوير غالباً در چنين وضعيتي قرار دارند: ("url("
http://domain.com/pic.gif تغييرات لازم را در نشاني بدهيد و ذخيره كنيد.
ببينيد من كد عكسم رو در فايل css جايگزين ميكنم و در فايل اصلي قالب كد سي اس اس جديد رو ميذارم بعد قالب رو كه نمايش ميده
خراب و نصفه نيمه ميشه! ادرس سي اس اس قالب اينه
http://template.pichak.net/pichak/05/style.css
من اين رو باز ميكنم و جايي كه ادرس عكس هدر قالب هست ادرس
عكس خودم رو ميذارم بعد ادرس سي اس اس رو در كد اصلي جايگزين ميكنم و قالب نصفه نيمه ميشه!
چهارشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸ عصر
پاسخ: اشتباهات زيادي ممكن است رخ داده باشد كه بدون ديدن فايل نهايي كار شما قضاوت نميشود كرد. ممكن است فايل را بعد از ويرايش، ناخودآگاه با فرمت utf8 ذخيره كرده باشيد. ممكن است نشاني را در فايل قالب اشتباه داده باشيد، چون بايد اين نشاني به يك سرور روي اينترنت ارجاع داده شود، يعني فايل ويرايش شده بايد حتماً روي اينترنت باشد. ممكن است نشاني تصوير را در فايل css به صورت صحيح و كامل وارد نكرده باشيد و خيلي اتفاقات ديگر. نتيجه كار را، يعني قالب همراه با css را ايميل كنيد، بررسي خواهم كرد. إنشاءالله. به مامان و بابا و داداش سلام برسانيد. عيدتونم مبارك!
سلام دايي جان
ما ميايم قم چجوري بايد ببينيمتون؟؟؟
اين كد قالب بلاگفا رو ببينيد
توي اين كد تصويرش توي يه فايل سي اس اس هست
من از طرح كلي قالبش خوشم اومد خواستم عكسش رو عوض كنم ولي با سي اس اس نشد!
اول سي اس اس رو دانلود كردم بعد ادرس تصوير جديد رو جايگزين كردم بعد دوباره اپلود ولي قالبش خراب شد!
يكشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۰ صبح
پاسخ: خب خبرم كنيد خدمت برسم! به شرطي كه كلكي توي كار نباشه ؛) اما راجع به قالب، تا وقتي كه CSS داره از سرور اونا خونده ميشه طبيعيه كه نميتوني تغييرش بدي! پس دو راه داري، يا css رو كپي كني روي يك هاست كه مال خودت باشه و بعد اصلاحش كني و يا اينكه از طريق نوشتن چند خط برنامه به زبان جاوا اسكريپت، تصوير را تغيير دهي. بعدش حالا بايد بگي كجا آپلود كردي و چطور مسيرش رو به قالب دادي، احتمالاً اصلا قالب نتونسته css رو پيدا كنه كه خراب شده.
سلااام
تو يه وبلاگي بخش لينكها، لينكي ديدم به اسم:سيد مهدي موسوي
فكر كردم وب شماست رفتم ديدم اينه:
http://bahal21.persianblog.ir/
لطفا از نام خانوادگي موسوي استفاده نكنيد كه اين سوءتفاهمات
پيش نياد![]()
دوشنبه ۶ تير ۱۳۹۰ - ۹:۴۰ عصر
پاسخ: عجب! :)
سلام دايي مهدي
اون عكس آخريه رو ما هم داريم!
ميخواستم توضيحات كاملي درباره وردپرس بهم بدين، امكاناتش و...
يكي ميگفت شما بايد هاست و دامنه تهيه كنيد و بعد از سيستم
وردپرس براي مديريت سايت استفاده كنيد.... اين درسته؟
بعد فرضا اگه ما هاست و دامنه گرفتيم، براي تهيه قالب وردپرس
بايد چكار كنيم؟
سهشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۴۹ عصر
پاسخ: راهنماي كامل وردپرس را براي شما ايميل كردم. سلام خواهرزاده گرامي :) آخرين نسخه آن را هم در اختيار دارم و ميتوانم براي شما نصب كنم. فقط دومين مورد نظر خود را اعلام كنيد. به آدرس
http://www.pouyasazan.org/whois.asp برويد و ببنيد كدام دامنه هنوز استفاده نشده و قابل تهيه است. شركت
http://uptimehost.ir ارزانترين هاستي را ارائه ميكند كه بنده تا به حال ديدهام. براي وردپرس چون با phpنوشته شده است هاست لينوكس با صرفهتر است و ارزانتر هم.
اينو يادم رفت بگم! ميخوام يه هاست و دامنه خوب و مطمئن با قيمت
مناسب هم بهم معرفي كنيد. علت اينكه ميخوام تو وردپرس سايت
بزنم اينه كه تو گوگل هم ميشه پوسته براش پيدا كرد!!!!!
سهشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۰۲ عصر
پاسخ: جوملا، مامبو، ميترا، وردپرس، مويبل و... همه نرمافزارهاي رايگاني هستند كه براي توليد سايت استفاده ميشوند. باز بودن سورس آنها سبب شده افراد زيادي براي آنها ابزارهاي جانبي تهيه كنند. از اين رو ميتوان به سادگي سايت را توسعه داد و با قالبهاي مختلف و امكانات متفاوت آن را جذابتر كرد.
سلام دايي جون
من پشيمون شدم سايت نميخوام!! كمتر از دو ماه ديگه دوباره
درسام شروع ميشه منم كه درس خواااااااااااااان اصلا وقت نميكنم![]()
شما چرا نمياين تهران؟؟؟؟ مگه خواهر زاده نداريــــــــــــــــــــــد؟
سهشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱ صبح
پاسخ: سلام. خوبه كه به درسهات برسي، وقت براي سايت داشتن زياده، تازه هر چه ديرتر وارد اين كارها شوي، ميتواني از آخرين نگارشهاي نرمافزارها استفاده كني كه خيلي هم جالبتر خواهد بود :) اما راجع به تهران، همين تابستان تعطيل است و باقي سال را درس و مدرسه داريم. تابستان را گذاشتهام يه كمي كار كنم، يه كمي نقدينگي افزايش پيدا كنه، تا يه كمي بدهيهايم را بابت آن مطلب پرداخت كنم! همين! موفق باشي و به پدر و مادر هم سلام برسان. ياعلي :ه
سلام به دايي جانم
خوبيد؟
يه فكر جالب و شيطنت اميز الان به ذهنم رسيد ولي عملي نشد
فكركردم اگه تو كد هاي آمار گير ها جاي ادرس وبلاگ خودمون ادرس
يه سايت پر بازديد رو بذاريم چه جالب ميشه ها!!!!
ولي خب بازم امار بازديد اونا رو كه نمينويسن براي ما!
ميشه يه كد امار گير نوشت كه در داخل همون كد بشه اعداد دلخواه
رو وارد كرد مثلا عدد 48! بعد هر بازديد جديدي كه از وبمون ميشه
عددش به اين عدد اضافه بشه!
مثلا بازديد هاي امروز اگه 20 تا بوده تو وب بنويسه 68
خيلي جالب ميشه ها!!!! اگه ميشه بسازيدش برام(شكلك شيطان)
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹ صبح
پاسخ: قبلاً ساخته شده زبلخان! همين وبگذر، ميتوني هر عددي رو بخواي بهش بدي و بگي از اين به بعد رو بشمر. تقريباً تمام شمارندههايي كه من ديدهام اين امكان را دارند. براي اينكه ممكن است كاربر بخواهد شمارنده خود را عوض كند، بايد بتواند عدد قبلي را مبناي شمارش قرار دهد! ولي خب اينكه هنگام شمارش به اون اضافه كنه، يعني هر روز يه عددي رو اضافه كنه، اين رو نديدم تا حالا! واقعاً هم نوبره! ولي اگه خواستي راهشو بهت ميگم، ميتوني يه صفحه اينترنتي درست كني و روزي يكبار اجراش كني و اون مثلاً 30 بار شمارنده وبلاگ تو رو اجرا كنه، اينطوري مشكلت حل ميشه؟! :) اما اگر اصرار داري كه خودكار باشه، يه راه ديگه هم داره، به جاي يدونه مثلاً دهتا شمارنده توي وبلاگت بذار و نُه تاشو مخفي كن. اونوقت هر بازديد، دهتا حساب ميشه. البته بعضي شمارندهها به خاطر اسكريپتشون با هم تداخل ميكنند كه اون هم راه سادهاي داره، بايد هر كدومشون رو داخل يك فريم بگذاري كه به كار هم كاري نداشته باشن. اگر هم جايي مثل پارسيبلاگ بودي كه اجازه قرار دادن تگ فريم رو در قالب وبلاگ ميگيره و فريم رو پاك ميكنه، اون هم راه داره، دقيقاً همون راهي كه من استفاده كردهام و در قالب خودم فريم دارم و مدير پارسيبلاگ هم اصلاً خبر نداره! :))
خب اگه ده تا امارگير بذارم وبلاگم خيلي سنگين نميشه؟؟؟
چون همين طوريشم خيلي سنگينه!
جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۱۹ عصر
پاسخ: بستگي به آمارگيرش داره، مثلاً اگه وبگذر باشه واقعاً سنگين ميشه، چون سرورهاش جوابگو نيست و كند ميكنه وبلاگ رو. به همين خاطر من خودم همون يك آمارگير رو هم مستقيم توي صفحه نگذاشتم، توي يك فريم گذاشتهام كه بعد از لود شدن صفحه شروع به لود نمايد و صفحه كند نشود. ريزهكاري زياد داره خواهرزاده عزيزم، به اين راحتيها كه نيست! :)
احسنت دايي جان
انشالله من هم خدا اين توانايي رو بهم بده
تا در آينده
بتونم با حساسيت (( انسان )) تربيت كنم ...
سهشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۵۰ عصر
پاسخ: چه خوب! از خدا توفيق در انسانسازي برات طلب ميكنم. هميشه موفق باشي.

خوبه ديگه ! فهرست طالع ....
ميتونيم اينده ي فرزندمان را از ليست انتخاب بنماييم ؟!
زمون ما نبود اين چيزا كه خوشبخت شيم ديگه !
راهي نيست براي خوشبختي!
يكشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۴۰ عصر
پاسخ: اولاً كه اين چيزها معلوم نيست صحيح باشد، ثانياً بر فرض كه باشد، از كجا كه طالع شما «سعد اكبر» نباشد، كه به نظر ميرسد باشد، اگر همان خواهرزاده بنده باشيد. زيرا بر اساس اين مبنا حساب كردم و طالعش «مشتري» در آمد! (البته به فرض اينكه «ال» اول سادات نداشته باشد در شناسنامه كه اگر داشته باشد «قمر» و سعد اصغر خواهد بود، كه در دو حال طالع سعد است). ثالثاً اگر هم طالع كسي سعد نبود، طالعبيني هم بر فرض كه صحيح باشد و به عالم غيب متصل، سؤال اينجاست: مگر ما به غيب مكلف هستيم؟! ما به ظاهر تكليف داريم و اگر قرار باشد فردا تصادف كنيم و بميريم، اين اصلاً به ما هيچ ربطي ندارد، بايد امروز تكليف خود را انجام دهيم كه همان «عبادت پروردگار» در قالب «عمل به احكام شرع» است. در قالب خدمت به جامعه اسلامي. مهم اين است. مهم عمل به تكليف است و ما هيچ تكليفي در باب غيب و عالمي كه نميتوانيم بشناسيم نداريم. خداوند اراده فرموده كه غيب بر ما پوشيده باشد، تا امتحانمان درست انجام شود و عادلانه. زيرا اگر غيب علني شود، معلوم نيست رفتارها حاكي از حقيقت نفوس باقي بماند! ما براي خوشبتخي متولد نشدهايم، براي امتحان به اين دنيا آمدهايم. خوشبختي را خودمان ميسازيم، در آينده جاودانهاي كه پس از قيامت خواهيم داشت. تشكر
سلام دايي جانمن عاشق رنگ صورتي ام! مخصوصا صورتي روشن...
ولي خداوكيلي خيلي قشنگ شدن صندلي ها
آفرين
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۴ عصر
پاسخ: سلام. اگر چه معمولاً رنگ خود چوب را همه ترجيح ميدهند، ولي بعله، خيلي قشنگ شدهاند! ممنون. :)