نظردهنده: حميد رضا

سلام خانم بنده 20 روزه كه رفته يكبار اقدام كردم ولي پدرش را فرستاد ديگر ارتباطي نداشتم تااين كه بعد از 14 روز تلفن منزل زنگ خورد و دو نفر كه به احتمال زياد زن و شوهر بودند پيدا شد و به عنوان واسطه وارد شدند كه در ارتباط هاي پي در پي معلوم شد از طرف زنم هستند و برنامه ريزي شده بود صحبت هايي بين ما صورت گرفت تا جايي كه من همان روز اول آشنايي با آنها قرار گذاشتم و ما را رودرور كردند بگذريم آنها تعهد كتبي خواستند ولي ندادم بعد تهديد كردند بازهم ندادم تا جايي كه خودم اعلام كردم قبلا تعهد كتبي از همسرم گرفتم بعد از اين كه چنين موردي را اعلام كردم ديگر جواب نمي دهند درضمن قبلا تامين دليل براي خروج همسرم انجام داده ام و راي صادر شده است الان اظهارنامه بفرستم يا هنوز صبر كنم تا اقدام بعد آنها را ببينم يا اينكه كسي از اقوام بفرستم راهكار بدهيد تا مشكل برطرف شود ممنون
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۶:۴۵ عصر
پاسخ: معمولاً مشاورين خانواده روشهاي صلحآميز حل مسأله را پيشنهاد مينمايند و مشاورين حقوقي خيلي سريع به معرفي روشهاي ارائه دادخواست ميپردازند. پيشنهاد ميكنم از طريق شماره تلفن 1480 مشاوره خانوادگي دريافت نماييد و از طريق شمارههايي مانند: 9099070219 مشاوره حقوقي دريافت كنيد. سپس خودتان به نتيجه برسيد. تجربه بنده اين بود كه هيچكس به اندازه خود انسان نميتواند شرايط را درك كند. اينكه طرف مقابل را بشناسد، روحيات او را بداند، بفهمد آيا اميدي به ادامه زندگي هست يا خير. اينكه اگر صبر كند بهتر است، يا زودتر اقدام نمايد. ولي بهترين روشي كه خيلي از افراد مجرّب پيشنهاد ميكنند برخورد مستقيم است. مستقيم در منزل پدر خانم رفتن، خانم را ديدن، اصرار كردن براي بيرون رفتن و صحبت كردن. در يك مكان مناسب با آرامش حرف زدن. ميگويند اين روش خيلي سريع ميتواند كينهها را برطرف نمايد. البته اگر اطرافيان مانع اين ديدار نشوند! إنشاءالله خداوند مشكل شما را به بهترين نحو حل نمايد. ياعلي