نظردهنده: حقوقي و قضايي
يه جوي نوشتي فكر كردم دكتراي فيزيك كرفتي هر چي خوندم هنرنمايي تو زندگيت نديدم البته ببخشيد ها رك گفتم
سهشنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ - ۶:۳۲ عصر
پاسخ: تشكر از ركگويي شما. بله حق با شماست... هنرنمايي در زندگيام نبوده و نيست. اما «فيزيك»؟! نميدانم مناسبت وبلاگ بنده با فيزيك چيست! كه شما را به چنين گماني انداخته است. خدايارتان!