به نام خدا

فهرستتمام نظرات ارسال شده فرد

نظردهنده: حسيني
با عرض سلام
به نظر شما اين سوالاتي كه ايشان از شما پرسيدند
ارزش پاسخ و وقت گذاشتن دارد؟
يا اصلا به درد ديگران ميخورد كه عمومي منتشر ميكنيد؟
متشكرم
پنج‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ عصر
پاسخ: سلام. شايد حق با شما باشد. شايد اصلاً ارزش وقت گذاشتن نداشته باشد. شايد اصلاً هم به درد مطالعه عموم مردم نخورد. به همين دليل است كه در يك خبرگزاري عمومي منتشر نكردم و به شكل كتاب و مقاله هم در نياوردم. بلكه، در وبلاگ، جايي كه براي گفتن حرف‌هاي شخصي‌ست، جايي كه براي گفتن چيزهايي‌ست كه هر انساني دوست دارد بيان نمايد، چه به درد ديگران بخورد يا نخورد، در چنين محلي قرارش دادم. خوبي وبلاگ همين است. جايي‌ست براي خود انسان، به دور از تمامي محيط‌هاي نشر عمومي و تبليغاتي و رسانه‌اي. مخاطبين هم ناگزير نمي‌شوند وقت خود را تلف نمايند و بخوانند. هر كه خوشش آمد و خواست وقت خود را بيهوده صرف نمايد، تا چون صاحب وبلاگ وقتي بي‌ثمر را در فراغت بگذراند، مي‌آيد و مي‌خواند. بعضي، فيلم‌هاي مختلف در شبكه‌هاي مجازي موبايلي مي‌گذارند و اين‌طور وقت خود را صرف مي‌نمايند، بعضي نيز با نوشتن پاره‌اي حرف‌هاي به درد نخور وقت خود را هرز مي‌دهد. متأسفانه عمر ماست كه هر روز در گذر است و اگر قدر ندانيم از دست مي‌رود. تشكر از توجهي كه به اين وبلاگ داشتيد. موفق باشيد و إن‌شاءالله از وقت خود به بهترين نحو ممكن استفاده بفرماييد، تا گرفتار اين بي‌كارگي‌ها و وقت‌تلف‌كردن‌ها نشويد. در پناه حق.

صفحه اصليبازگشت به صفحه نخست سايت نوشته‌ها1252طرح‌ها، برنامه‌ها و نوشته‌ها مكان‌ها89براي چه جاهايي نوشتم زمان‌ها32همه سال‌هايي كه نوشتم جستجودستيابي به نوشته‌ها از طريق جستجو وبلاگبا استفاده از سامانه پارسي‌بلاگ نماها2چند فيلم كوتاه از فعاليت‌ها آواها10تعدادي فايل صوتي براي شنيدن سايت‌ها23معرفي سايت‌هاي طراحي شده نرم‌افزارها36سورس نرم‌افزارهاي خودم معرفي6معرفي طراح سايت و آثار و سوابق كاري او فونت‌هاي فارسي66تعدادي قلم فارسي كه معمولاً در نوشته‌هايم استفاده شده است بايگاني وبلاگ1424نسخه محلّي از نوشته‌هاي وبلاگ خاندان موشّحبا استفاده از سامانه شجره‌ساز خاندان حضرت زادبا استفاده از سامانه شجره‌ساز فروشگاهدسترسی به غرفه محصولات فرهنگی
با اسكن باركد صفحه را باز كنيد
پيام‌رسان ايميل ذخيره
®Movashah ©2018 - I.R.IRAN