نظردهنده: جوان

اه همه اين آخوندا با ريا و دروغ و كثافت سر مردم را گرم كردند . ولي خوبه بدونيد مردم تو پاييين ترين جاي اين هرم موندند . هنوز نيازهاي فيزيولوژيك و مادي اوليه شون برآورده نشده . شيكم گرسنه خدا نميشناسه . ريدم تو اين هرم مزخرف آخوندي
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۶:۲۷ عصر
پاسخ: با نظر شما موافق نيستم. اگر به تعبير شما آخوندها (فشرده شده از عبارت: آقا خوانده = آخوند) يا به تعبير حقير «روحانيون» اينچنين كه ميفرماييد با مردم رفتار ميكردند، در طول اين صدها سال حضور اسلام در جامعه، مردم اين مقدار علاقه قلبي و تعلّق روحي به آنها نداشتند و احترامشان نميكردند و اساساً چنين انقلابي روي نميداد. انقلاب سال 57 بيانگر اعتماد مردم به روحانيت بود و اين ناشي از خدمتگزاري بيشائبه و بيدريغ روحانيت به مردم در طول صدها سال بوده است.