نظردهنده: جواد

سلام
من سمت راست تصوير نرم افزار كليك كردم و سوالاتي برام پيش اومد.
ممكنه بفرماييد موكل يعني چي و هر كدومشون دقيقا به چه معني هست و اينكه آسمان مثلا اول اقليم هفتم يعني چي؟
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ صبح
پاسخ: سلام. بنده هم مانند شما. نميدانم يعني چه. اينها را در آن دو كتاب نوشته بود. من هم عيناً از كتاب منتقل كردم در نرمافزار. حتي جالب اين:كه بعضي را ناقص گذاشته و ننوشته بود كه ميبينيد در نرمافزار هم ناقص است. اگر پرسيديد و دانستيد، اينجا هم بنويسيد تا بنده و ديگران هم بدانيم. اصلاً «اقليم» به چه معناست؟! در كتابها نوشتهاند كه در گذشته جهان را به چند اقليم تقسيم ميكردند، مثلاً به جاي «قارّه» كه امروزه كاربرد دارد. ولي در اين بحث طالع، نميدانم چه معنايي ميتواند داشته باشد! در آن كتابها هم نديدم درباره با اين مفاهيم چيزي گفته باشد.

سلام خسته نباشيد
من يه ماشين روا86 دارم
چراغ ترمزهاي ماشين همه با هم از كار افتاده فيوزش شماره چند
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۳۸ عصر