نظردهنده: جعفري

با عرض سلام و دعاي خير خدمت شما
من وقتي تمام مراحلي كه فرمودين طي كردم جهت تبديل به اكسل وقتي به مرحله اخر يعني كپي رسيد و كليدهاي كنترل وي را فشار دادم كه در اكسل pastشود خوب پست نشد فقط چند كلمه پست شد بقيه پست نشد ايراد كجاست كدام قسمت را اشتباه انجام دادم لطفا راهنمايي بفرماييد
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۹:۲۹ صبح
پاسخ: همين الآن كد را تست كردم و بدون مشكل كار كرد. راهنماي برنامه را به دقت خوانده و اجرا كنيد، إنشاءالله مشكل حل ميشود. در پناه خدا.

با عرض سلام جهت تبديل به اكسل وقتي كتابي كه مد نظرم هست مي خواهم كپي و پست در اكسل را انجام دهم كتابهاي ديگر كه مورد نظرم نيست هم پست مي شود چه طور مي توانم فقط كتاب مورد نظرم را پست كنم با تشكر
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۹:۴۵ صبح
پاسخ: بله، همه كتابهايي كه در يك صفحه «چاپ» هستند با هم به اكسل وارد ميشوند. اين كد اين طور طراحي شده است. ولي مشكلي نيست، پس از انتقال به اكسل، رديفهايي كه مدّ نظرتان نيست را حذف بفرماييد. يا اينكه از ابتدا به نحوي جستجو انجام دهيد و محدود كنيد كه تنها كتابهاي مورد نظر شما در نتايج ديده شوند. موفق باشيد.