نظردهنده: جبار

سلام
با عرض ادب و احترام
خوشحال از پيدا كردن وبلاگ-بچه مذهبي-بچه فني-..... و دنبال هر انچه كه كسي نمي گردد.
نسل جديد بچه مذهبي ها
كمي تا قسمتي مغرور و لجباز(قضاوت سطحي با خواندن چند تا از نوشته ها....)
خيلي خوب مي نويسي و پر از نكته هاي جديد-
كلي از شما ياد گرفتيم
مي ارزد پيگير وبلاگ شما بودن
از اشناييتان خوش حال
يا علي
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ صبح
پاسخ: عليكم السلام. من هم خوشحال. وجود خوانندگان خوب غنيمت. فرصت بيشتر براي نقد. نوشتههايم مملوّ از اشتباه. محتاج ِ دوستان دانا. فعلاً كه فقط «خاورميانه» را خوانده، «طلسم» و «نام فرزند» و «كتاب به زبان ساده»، قضاوت به «غرور» و «لجبازي» كشيده، با خود ميانديشم، اگر بخشهاي ديگر را بخواند، چه قضاوت خواهد كرد، اين خواننده خوش ذوق جديدم؟! خصوص فصل «برطلاق» را :) اما بيتعارف، بدون ريا و كلك، براي خواندن نظرات ارزشمند شما ذيل هر پست وبلاگ، لحظهشماري ميكنم! در نوشتن آنچه كه به ذهنتان ميرسد ترديد به خود راه ندهيد، حتي اگر ناملايم باشد و تند. ممنونم از لطفتان. علي يارتان.

سلام
تعريف قشنگ و دقيقي از بلوغ بود-
نكته سنجي و ريز بيني
يكشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ عصر
پاسخ: سلام. إنشاءالله تعاريف دقيقتر جايگزين تعاريف كمتر دقيق در فرهنگ خانواده گرديده، سرعت دستيابي نظام اسلامي به آينده متعالي وعده داده شده اسلام را افزايش دهند. تشكر و سپاس.

سلام-مطالب را دنبال ميكنم و تقريبا اكثر مطالب را خوانده ام با ip هاي اداره ميايم -از ساخت كمد تا مباحث فرهنگي-بازي بچه ها تا سفرنامه مهران ،طرف هاي ما
از خواندن اين مطلب نمي دانم چرا ناراحت شدم-بي شك دين با دنيا گره بدجوري خورده -ارزش ادم ها به درك و سوادواقعي -قدرت اناليز و گستردگي طيف مسائل فكري-دغدغه هاي ذهني و نهايتا مسير انتخابي شان است كه از اين لحاظ شما را خيلي خوب درك ميكنم و در بعضي موضوعات با شما همسو هستم -درس اقتصاد به خود و بچه ها -چالش براي دراوردن پول-چالش براي هزينه كرد پول-چالش وقت براي هزينه كرد پايين تر -چالش حمايت توليد ملي-چالش اسراف-چالش فقر-چالش وجود حقه باز هايي در كسوت توليد ملي
ايستادگي شما در مسير زندگي و تربيت نسل را مي ستايم هرچند كه از توان مالي شما بي اطلاع ،هرچند كه بذات تواناييد .
همچنان پيگير وبلاگ شما و دلخور از كمي نوشته هاي شما
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۵۶ عصر
پاسخ: سلام. ممنون از توجه شما به وبلاگ حقير. متوجه فرمايش شما و دليل اندوهتان - به گمانم - شدم. از اين بابت ناراحت نباشيد. مشكل معيشت و درآمد در بين نيست بحمدالله و از نظر اقتصادي گليم خود را از آب بيرون ميكشيم. ولي اهتمام تربيت كودكان ضروري مينمايد كه دقتها افزون گردد. گاهي سر هزينه بالايي به سادگي كوتاه ميآيم و سر هزينه بسيار اندكي، مثلاً خريد يك توپ رنگي، با كودكانم چك و چانه ميزنم و ميپرسم: الآن چه توجيه اقتصادي داريد كه اين هزينه را بكنيم، اگر چه قيمت توپ دو هزار تومان بيشتر نيست و قيمت مثلاً فلان وسيله صد هزار تومان! اصرار دارم ياد بگيرند كه «دنيا محدود است، خواستههاي ما نامحدود» بايد بفهمند كه اگر «الگويي براي تخصيص محدود به نامحدود» نداشته باشند شكست ميخورند. در همه چيز؛ در تحصيل، در كار، در ازدواج، در... من خوردم كه ياد گرفتم، شكست را عرض ميكنم. مثلاً در مطالعه آنقدر وسيع گرفتم دامنه كار را كه گاهي وقتي به گذشته مينگرم، ياد اين عبارت ميافتم: «حوض آبي با يك بند انگشت عمق!». تخصيص زمان اگر مناسب نباشد، عمر تلف ميگردد و اميدوارم اين را بتوانم به كودكانم آموزش دهم. حتي اگر شده با مثالهاي مالي و اقتصادي. تشكر از حسن نظر شما به اين وبلاگ. در پناه حق.

سلام سيد
دو سالي هست كه با وبلاگت اشنا و تقريبا نصف بيشتر نوشته هايت را مي خوانم-خيلي خوب هست و تفكر در نوشته ها موج ميزند.
چون از طريق كامپيوتر اداره ميام و به قول كامپيوتري ها با سرور و ايپي هاي متفاوت....نمي دانم شايد خيلي متوجه سر زدن هاي من نشدي .
دورادور روال زندگيت را از طريق نوشته هايت در اين زمانه خراب دنبال مي كنم و شايد در خيلي از موارد همذات پنداري مي كنم.
از اشناييت خوشحالم
راستي دو ماه پيش براي زيارت قم امديم بهد از 12 سال نيامدن .
اونوقتها كه اصفهان درس ميخواندم در دانشگاه صنعتي در طول ترم -ماهي حداقل دوبار را زيارت ميامدم -قم خيلي تغيير كرده و قشنگ شده-حرم كه ماشالله خيلي .........
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ صبح
پاسخ: سلام برادر. ممنونم از لطف شما. اينكه وبلاگ حقير را قابل ميدانيد سپاسگزارم. منّت ميگذاريد با وقتي كه به اين نوشتهها اختصاص ميدهيد. در پناه خدا باشيد و هميشه موفّق إنشاءالله. :)