
خواهر من شوهري دارد كه آدم به اصطلاح بسيار مذهبي و نظامي است و بسيار پر رو و بسيار نقش بازي كن حرفه اي با دروغ هاي بسيار عجيب كه شنونده اش با شيوه اي كه مي گويد گاهي غافلگير شده و قبول مي كند حرفش را. واقعا شوهرش با اذيت هاي فراوان و دروغ زياد آدم بي مالاحظه، بدون تعهد به خانواده، كار نكن، و حدود 2 سال است شيشه مصرف مي كند كه كاملا واقعيت دارد و 9 ماه رفته ترك اعتياد و مشاوره كه نتوانسته ترك كند. به يك نوع بيماري به نام دوقطبي كه دكترش تشخيص داده و نوشته در نسخه اش مبتلا ست.
خواهرم اقدام كرده به مراحل دريافت مهريه و نفقه و استرداد جهيزيه و .... و او كه مي گويد من بايد بميرم تا زنم از من جدا شود كه من اونو دوست دارم. انواع و اقسام توهين ها و تهمت ها را به اطرافيان و پدر و مادر مان نسبت ميد هد و مي گه كه شما مشاوره مي دهيد او نو از من جدا كنيد من حال همه تونو مي گيرم و ...
چه كنيم عزيزان يك انسان را از دست اين آدم رواني نجات دهيم. كه در آينده احتمال خطرات خيلي بيشتر است.
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۲۳ عصر
پاسخ: همان روانپزشكي كه «اختلال دوقطبي» را تشخيص داده است ميتواند به شما كمك نمايد. با ايشان مشورت كنيد، تا راهنمايي نمايد چگونه اين فرد را تحت درمان قرار دهيد. درمان بايد تحت نظر يك متخصص صورت بگيرد.