با سلام و خسته نباشيد بنده خانمي هستم كه 6سالي مي شود كه ازدواج فاميلي داشته ام در خانه پدر شوهرم.ولي بنا به عدم ناسازگاري از سوي همسرم 2سال پيش به خانه پدرم برگشته و درخواست طلاق و مهريه را دادم ولي بعد از يك سال همسرم به بهانه اينكه خانمم را دوست دارم و يا از ترس مهريه با 1367سكه مرا به منزلي كه اجاره كرده بودن بردن ولي وسايل خودشان كه 2عدد فرش و بخاري بود را به منزل گرفته شده نياوردندالان بعد از گذشت 2سال دو باره بهانه گيزي هاي شوهرم شروع شده و به پيشنهاد او درخواست طلاق توافقي داديم و من مهريه و نفقه ام را به او به صورت ثبتي بخشيدم ولي درست بعد از دقيقه اي كه از دادگاه و نوشتن درخواست طلاق خارج شديم شوهرم كليدم را به بهانه گم شدن كليدش گرفت و بلافاصله قفل را عوض كرده با اينكه حتي يك پتو هم در منزل مشتركمان از او وجود ندارد و همه وسايل مال من مي باشد به نطر شما علت عوض كردن قفل از چيست آيا مي خواهند انتقام 2سال پيش را كه مهريه را اجرا گداشتيم مي خواهد در آورد يا مي خواهد طلاق ندهد يا چه چيز ديگري مي باشد قصدش؟پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۰۷ عصر
سلام عليكم
در طلاق توافقي بعد از سپري شدن مرحله شورا وقتي به ما گفته مي شود كه پرونده اتان را به دفاتر قضايي ببريد در انجا چه كارهايي انجام مي شود با تشكر از رهنمودهاي شما
يكشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ صبح
پيامرسان
ايميل
ذخيره