نظردهنده: تارا

من چند وقت پيش پيش كسي اسم خودم وهمسرم راعوض كردم.ولي الان جايي ديگه به ما گفتند اسم هاتون مشكل دارد.حالا از كجا بفهميم كي راست مي گويد.راهنمايي كنيد.وهمچنين اسم دخترم
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ صبح
پاسخ: مسأله همين است؛ راهي وجود دارد آيا كه بتوان صحّت و سقم ادعاي اين افراد را كشف كرد؟! اينجاست كه انسان ترديد مي:كند كه اساساً اين نحوه طالعبيني و ابجدگويي و اسمنهادنها، آيا بر سرنوشت اثر دارد يا نوعي تفريح و سرگرمي و بازيست!

من وهمسرم اسممان را عوض كرديم .ولي جاييديگه بهمون گفتند اسمتون مشكل دارد.جايي كه قبلا عوض كرديم گفتند اين اسمها موفق ولي جايي ديگه گفتند خير نيست
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ صبح
پاسخ: به دليل اينكه فرمولها و قواعد مختلفي وجود دارد. كتابهاي قديمي به عنوان منبع اين فرمولها شناخته ميشوند كه متنوع ميباشند. من فرمولي كه در اين نرمافزار به كار بردهام را از دو كتاب استخراج كردم. ولي بعد بعضي گفتند كه ما فرمول كاملتري داريم. برايم اين سؤال مطرح است كه: از كجا معلوم كدام فرمول كاملتر است؟! اصلاً چطور ميشود ثابت كرد؟! با چه روشي ميتوان تحقيق و بررسي نمود؟! هر كسي يك منبعي براي خود برگزيده، فقط همين. حالا هر كدام روي منبع خود تعصّب دارد! در حقيقت بايد بپذيريم كه راه دقيقي براي اين كار وجود ندارد و نميشود به هيچ يك از فرمولها اعتماد نمود. بنده اطلاع زيادي ندارم، ولي معتقدم ما انسانها به اين دنيا نيامدهايم كه دغدغهمان را مصروف اين مسائل كنيم. كارهاي مهمتري هست كه بايد انجام دهيم و اين چيزها بيشتر از اينكه نفع به ما برسانند وقت ما را تلف ميكنند. هدفم هم از ساختن اين نرمافزار اين بود كه ذهنها را راحت كنم كه اگر ميخواهيد وقت فراواني صرف كنيد تا نگرانيتان از اسمتان برطرف شود، نكنيد، يك استفاده سريع از اين نرمافزار و به سرعت دغدغهتان برطرف شود و به زندگي خود برسيد. بعضي سايتها در اينترنت ديدم كه پول ميگيرند و اسم پيشنهاد ميدهند. هندوانه كه ميخري، چاقو ميزني، اگر قرمز بود خوب است، نبود خراب. حالا اسمي كه اينها پول ميگيرند و پيشنهاد ميكنند را چطور ميشود فهميد خوب است يا بد؟! اساساً راهي وجود دارد؟! من كه نيافتم! موفق باشيد.