نظردهنده: ت،گمنام،بي نام نشان

خطاب به خواهر زاده دختر خوب اينا را هر كي نگاه كنه از سر گيجه مي ميره يك ذره حركتشون را ارام تر كن :)
هر سه تاشون قشنگن ولي سوميه چشماي نافذي داره مشخصه خيلي شيطونه :)
شما خودتون هم خيلي شبيهه سيد ياسر خميني هستيد پسر دوم سيد احمد (نوه امام)
من يك پيشنهاد براتون دارم شما كه فقه و اصولت عاليه ازمون قضاوت و وكالت شركت كنيد
سهشنبه ۲۴ دي ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱ صبح
پاسخ: در پاسخ به آن بخشي كه خطاب به حقير بود: تشكر. نظر لطف شماست. ممنون از پيشنهاد شما. ولي مدارج عاليه حوزوي و دانشگاهي و مقامات بلندمرتبه اشتغال و فعاليت اجتماعي را خالي كردهايم، تا در اختيار بانوان جامعه باشد و آنان پر نمايند! ما به نفع تمامي زنان اين عصر از عرصه خدمت خارج شديم و سنگر خانه را نگهداشتهايم، سنگري كه دأب زنان روزگار ما رها كردن آن است. موفق باشيد. :)