نظردهنده: بي پناه

من يك سوال دارم
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۴:۱۹ صبح
يه سوال دارم از شما من حدود يك سال است نامزد هستم وشوهرم بعد از سه ماه قهر وبعد ازد رخواست نفقه برايم اظهارنامه دعوت به تمكين فرستاده درصورتي كه ماهنوز عروسي نكرده ايم ...سوال من اين است كه من بايد به ايشان چه جوابي بدهم خواهش مندم جواب من را بدهيد
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۴:۳۰ صبح
پاسخ: با عرض معذرت، بنده وكيل نيستم و نميتوانم كمكي به شما كنم. به سايتها و گروههاي مباحثاتي وكالت مراجعه فرماييد. من تنها تجربه خود را به نگارش درآوردهام و آنچه تجربه نكردهام را كه نميدانم!