نظردهنده: بي نام و نشان

سلام
من روي كامپوترم همه ي برنامه ها ريختم اما اجرا نمي كنه
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۰۸ صبح
پاسخ: اين برنامه روي ويندوز 7 قطعاً كار ميكند. اما به شرط اينكه پيشفرض زبان سيستم عامل شما فارسي باشد. دقت بفرماييد: «پيشفرض». البته كه شما زبان فارسي روي سيستم عامل داريد، و صفحه كليد فارسي نيز داريد، ولي چون اين برنامه غيريونيكد است، شما بايد زبان پيشفرض سيستم را تغيير دهيد، زباني كه سيستم عامل براي برنامههاي غيريونيكد به كار ميگيرد. لينك راهنماي آن در توضيح4 به عرض رسيد. كافيست دستورات داده شده در آن لينك را به كار بگيريد، تا پيشفرض زبان تغيير نمايد. آنگاه ميتوانيد هنگام تايپ نام مادر، ابجد آن را مشاهده بفرماييد كه تغيير مينمايد. موفق باشيد. (اگر هم اين كار را انجام داديد و باز هم اجرا نشد، مهم نيست، نگران نشويد، اصلاً اين برنامه آنقدر مهم نيست كه ارزش اجرا شدن داشته باشد. غرض فقط تمسخر كساني بود كه خيال ميكنند اسم خودشان و مادرشان به خوشبختيشان ربط دارد. اگر خوشبتخي به اينچيزها مربوط بود، خداوند لطفش بيشتر از آن است كه عده كثيري را از آن محروم سازد و ائمه آن را از شيعيان خود پنهان ساخته و بيان ننمايند. قطعاً اينها فضولاتي بيش نيست. نگارنده قصدش اين بود كه بگويد: اگر خيال ميكنيد طالع شما از اسم ناشي ميشود، بفرماييد، من يك كاري ميكنم كه همه طالعشان عالي شود، خب حالا چكار ميكنيد شما رمّالها؟! :)